15.01.2025 / 14:19
StoryEditor

Mali przedsiębiorcy słono zapłacą? Rzeczniczka MŚP apeluje do premiera i ministrów

Agnieszka Majewska, rzeczniczka MŚP

Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców zwróciła się do Premiera Donalda Tuska oraz ministrów klimatu i środowiska oraz rozwoju i technologii z apelem o ułatwienie przedsiębiorcom rozliczenia korzystania z maksymalnych cen energii w 2024 roku. Jeżeli przedsiębiorcy nie rozliczą się do końca lutego, mogą dotknąć ich poważne kary.

Rozliczenie jest konieczne, ponieważ rozumiane jest jako pomoc publiczna. Nowe regulacje w tym zakresie, obowiązujące od 27 listopada 2024 r., mogą zdaniem rzeczniczki MŚP utru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 13:23
StoryEditor
Kiedy polscy konsumenci wydają najwięcej? Eksperci z branży e-commerce znaleźli odpowiedź na to pytanie
Kiedy polscy konsumenci wydają najwięcej? Eksperci z branży e-commerce znaleźli odpowiedź na to pytanie (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci coraz śmielej korzystają z zakupów online, dostosowując czas transakcji do swoich potrzeb. W raporcie IdoSell "Co e-sklep powinien wiedzieć o tym, jak klienci kupują online", eksperci odpowiedzili na pytanie w jakie dni polscy konsumencji kupują online.

Po weekendzie następuje wyraźny wzrost wartości zakupów online. W poniedziałek i wtorek klienci internetowych sklepów dokonują transakcji o najwyższej wartości. Jak wynika z rap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.03.2025 / 11:11
StoryEditor
Spadła sprzedaż w małych sklepach, a liczba transakcji zmalała wręcz drastycznie. Jakie były tego przyczyny?
Luty nie był dla małych sklepów najlepszym miesiącem (fot. Shutterstock)

Liczba transakcji w sklepach małoformatowych była w lutym aż o 12 proc. niższa niż w tym samym miesiącu rok wcześniej - wynika z nowych danych Polskiej Izby Handlu i CMR, obejmujących placówki o powierzchni do 300 mkw. Wartość sprzedaży w lutym zmalała natomiast o 0,5 proc. rok do roku.

Podkreślić trzeba, że w 2024 r. luty miał 29 dni, a w tym roku już "tylko" 28. Naturalnie wpłynęło to na wynik za pełny miesiąc. Jak zauważa Polska Izba Handlu, przy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 12:36