Żeby korzystać z rabatów w aplikacji Lidl Plus, niezbędne jest ręczne aktywowanie kuponów na ekranie głównym lub w zakładce "Kupony". Jednak jak informuje "Lebensmittel Zeitung", dzięki wprowadzonym zmianom klienci Lidla nie będą już musieli samodzielnie aktywować kuponów w aplikacji.
"Wirtualna Polska" podaje, że wielu klientów negatywnie oceniało to, że rabaty nie naliczały się automatycznie po zeskanowaniu karty przy kasie. Według serwisu, uciążliwa funkcjonalność aplikacji często prowadziła do pytań podczas płatności w kasie, co utrudniało cały proces.
Lidl odpowiedział na potrzeby klientów
Wydaje się, że Lidl wysłuchał głosu klientów, ponieważ w Szwajcarii aplikacja została już zaktualizowana. Dostępny jest tam nowy dział: "Promocje Lidl Plus". Jednak wcześniejsza kategoria kuponów pozostała nadal dostępna.
Nie wiadomo jeszcze, kiedy nowa funkcja zostanie wprowadzona w Polsce. Serwis finanse.wp.pl zwrócił się z tym pytaniem do polskiego oddziału Lidla, ale jeszcze nie otrzymał odpowiedzi.
Przypomnijmy, że aplikacja Lidl Plus została wprowadzona w 2019 r. Od tego czasu pobrano ją już ponad 50 mln razy. Lidl Plus działa jak cyfrowa karta klienta i po rejestracji zapewnia dostęp m.in. do broszur reklamowych, rabatów i historii paragonów.