05.03.2024 / 15:19
StoryEditor

Lidl uderza w Biedronkę w najnowszej kampanii reklamowej, sam jednak też stosuje pewne sztuczki

Kadr ze spotu reklamowego ”Lidlowy przegląd cenowy” (youtube.com/@LidlPolska_YT)
Lidl ruszył z nową kampanią reklamową, w której zarzuca głównemu rywalowi stosowanie innych cen w różnych sklepach. Według operatora dyskontów, różnica w cenach w sklepach Biedronka wynosi nawet 15 zł. Reklamy są elementem wojny cenowej, a Lidl wkracza w nich na nowy poziom.

W reklamie, której tytuł brzmi "Lidlowy przegląd cenowy”, lektor stylizowany na prezentera pogody informuje, stojąc przy mapie: "Pogoda w Polsce zmienna jak ceny. Jak widać w ró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 15:11
StoryEditor
Żabka znów zmienia regulaminy swoich usług. Szykuje się na nowe w Delio, Jush! i Nano
Żabka Jush (Shutterstock)

Żabka zmienia swoje usługi i dostosowuje do nich regulamin. W ostatnim tygodniu klienci sklepu internetowego Żabka Jush! i użytkownicy aplikacji mobilnej sieci handlowej otrzymali wiadomości o zmianach we wspomnianych regulaminach. Będą one obowiązywały od 3 i 4 września br.

Żabka, która w swojej grupie ma sklepy internetowe Jush! i Delio, postanowiła poukładać nieco te usługi. Od 3 września składanie zamówień w Jush! i Delio będzie możliwe jedynie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2024 / 09:18
StoryEditor
Minister rolnictwa chce ścisłej współpracy z producentami i przetwórcami. Chodzi o opakowania
W środku: minister rolnictwa i rozwoju wsi Czesław Siekierski (fot. mat. pras.)

21 sierpnia w siedzibie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi odbyła się konferencja zatytułowana "Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta w sektorze przetwórstwa żywności – główne wyzwania i propozycje rozwiązań". Wydarzenie przyciągnęło liczne grono przedstawicieli branży przetwórczej oraz ekspertów z sektora ochrony środowiska, co potwierdza wagę problematyki odpadów opakowaniowych w kontekście polskiego przemysłu spożywczego.

Podczas konferencji głównym tematem dyskusji były prawne aspekty wdrażania Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta (ROP) oraz ich wpływ na organizacyjne i finansowe funkc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 13:52