10.01.2024 / 16:14
StoryEditor

Lidl ogłasza się liderem niskich cen i chwali się, że był tańszy niż Biedronka w całym 2023 roku

Logo sieci sklepów Lidl (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Sieć sklepów Lidl powołuje się na badania ASM Sales Force Agency i koszyk „Faktu” i zaznacza, że w całym 2023 roku było w niej taniej niż w Biedronce. Co ciekawe, detalista porównuje się tylko do jednego konkurenta.

Przez niemal pół roku trwała "bitwa rankingowa" pomiędzy dwiema największymi sieciami dyskontowymi. W grudniu Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska podkreślał w wywiadzie dla ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 10:13
StoryEditor
Poznaliśmy nową projekcję inflacji NBP! W raporcie jest mowa o wpływie rywalizacji Biedronki z Lidlem na ceny
W 2026 r. inflacja w Polsce powinna wrócić do celu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Inflacja konsumencka (CPI) wyniesie 3,7 proc. w tym roku, 5,6 proc. w roku 2025 oraz 2,7 proc. w roku 2026. To centralna ścieżka projekcji NBP, zakładająca odmrożenie cen nośników energii dla gospodarstw domowych - które jest scenariuszem raczej nierealnym, gdy weźmiemy pod uwagę deklaracje przedstawicieli rządu.

W piątek Narodowy Bank Polski opublikował najnowszy raport o inflacji. Listopadowa projekcja zakłada m.in., że inflacja bazowa według centralnej ścieżki ma wynieść w tym roku 4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.11.2024 / 13:18
StoryEditor
Przedsiębiorstwa zyskują na transformacji cyfrowej, ale boją się wysokiego tempa zmian. W jakie technologie chcą inwestować?
Firmy boją się tempa zmian technologicznych fot. Shutterstock

Dane firmy KPMG mówią, że 87 proc. firm zanotowało wzrost zysków dzięki wykorzystaniu technologii w ciągu ostatnich dwóch lat. Jednocześnie aż 78 proc. twierdzi, że ich organizacje mogą nie wytrzymać tempa zmian.

W badaniu KPMG, w którym udział wzięło 2 450 specjalistów odpowiedzialnych za obszar technologiczny w firmach, wynika, że 7 na 10 respondentów jest zadowolonych z wartości, jaką...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 09:46