Leroy Merlin utworzył w Koszalinie swój 80. sklep. Obiekt liczy ponad 9 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej sklepu, z czego ponad 2 tysięcy metrów kwadratowych na zewnątrz. W asortymencie znajduje się 32 tysiące artykułów budowlanych, remontowych i dekoracyjnych.
Kasy samoobsługowe i część dla profesjonalistów
Sklep wyposażono w osiem kas samoobsługowych i pięć kas tradycyjnych, w tym jedną w części sklepu z wyposażeniem ogrodu i roślinami, dwie w punkcie drive-in oraz jedną kasę mobilną.
Market budowlany ma strefę obsługi klientów PRO. Profesjonalistom wydzielono kasę dedykowaną tylko dla nich. Zorganizowano również punkt odbioru produktów wielkogabarytowych typu drive-in, umożliwiający ładowanie towaru prosto do auta.
Nacisk na usługi dodatkowe
– Odwiedzający nas klienci, zarówno indywidualni, jak i profesjonaliści, mogą liczyć na w pełni merytoryczną, zindywidualizowaną obsługę przez doradców. Nasza ekipa zajmie się wszystkim, dzięki czemu klient może mieć poczucie pełnego zaopiekowania i głowy wolnej od ciężaru, jakim jest budowa domu, remont mieszkania, czy urządzanie ogrodu. Inni tylko rozdają wizytówki do montażystów. My sami zlecamy wykonanie usługi i zajmujemy się jej odbiorem. I jeszcze dajemy gwarancję! – mówi Bartosz Leszczyński, dyrektor sklepu Leroy Merlin w Koszalinie.
Sklep w Koszalinie zatrudnia 131 osób. Oferuje poza sprzedażą 29 usług dla osób urządzających dom, mieszkanie lub ogród.