02.01.2025 / 13:42
StoryEditor

Które marki obecne w Polsce są najbardziej wartościowe? Jeden zdecydowany lider [RANKING]

Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka to zdaniem analityków Brand Finance najbardziej wartościowa marka obecna na polskim rynku. W pierwszej dziesiątce znalazł się jeszcze jedne przedstawiciel handlu.

Wartość dyskontowego brandu została wyceniona na 4,4 mld dolarów. Na drugim miejscu znalazł się Orlen, którego wartość oszacowano na 2,4 mld dolarów. Trzecia pozycja z bardzo po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 16:23
StoryEditor
Eksperci ostrzegają przed skutkami "najgłupszej wojny handlowej". Co grozi Polsce i Europie?
Donald Trump (fot. Shutterstock)

Od dzisiaj obowiązują nowe amerykańskie cła na towary z Kanady, Meksyku i Chin. Choć decyzja ta została zapowiedziana przez Donalda Trumpa już w lutym, to po poprzednim miesięcznym odroczeniu wielu obserwatorów liczyło na kolejne przesunięcie. Tak się jednak nie stało. O przyczynach, skutkach i widmie wojny celnej z Europą opowiedział nam Marcin Kujawski, starszy ekonomista w Banku BNP Paribas oraz Michał Reczek z Departamentu Analiz Ekonomicznych PKO BP.

– Prezydent Trump zdecydował się opóźnić nałożenie nowych opłat na import o miesiąc, można było liczyć, że i tym razem wprowadzenie ceł zostanie odroczone, co ostatecznie się je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.02.2025 / 15:59
StoryEditor
Co jest ważne dla klienta przy wyborze sieci handlowej czy sklepu? Znamy odpowiedź na to pytanie
Klienci sklepów są z reguły zdyscyplinowani. Przychodzą na zakupy z gotową listą (fot.Getty Images)

Przystępne ceny, wysoka jakość produktów świeżych a może sprzedaż promocyjna? Klienci sklepów wskazali, które aspekty są dla nich decydujące, jeśli chodzi o wybór miejsca robienia zakupów.

Polacy są bardzo wymagającymi klientami i zwracają uwagę na wiele aspektów, które decydują o tym, gdzie zrobią zakupy. Wciąż najważniejszym i kluczowym czynnikiem jest jednak ce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 06:10