10.05.2024 / 19:33
StoryEditor

Kto rano wstaje, ten... proszku nie dostaje. A przynajmniej w Lidlu

Pracownicy Lidla wykupili produkty promocyjne (Shutterstock)
Promocja na chemię gospodarczą w Lidlu stała się takim hitem, że niektórych produktów zabrakło dla klientów sklepu, bo wykupili je pracownicy. Tuż po otwarciu dyskontu w Puławach klienci zastali puste półki.

Kolejka do sklepu Lidl w Puławach ustawiła się jeszcze przed otwarciem drzwi dyskontu. Aby kupić produkty chemii domowej w obniżonej cenie niektórzy czekali na otwarcie przed godziną 6 rano. Sprawę opisuje reporter portalu wp.pl, który był świadkiem wydarzenia.

Proszkowa afera w Lidlu

Tylko 10 maja miała obowiązywać promocja na wybrane produkty, m.in. na proszek do prania Ariel. Właśnie tego produktu nie było na półkach już 5 minut po otwarciu sklepu. Okazuje się, że został on wykupiony przez obsługę dyskontu.

Dziennikarz Wirtualnej Polski był świadkiem sytuacji, kiedy jedna z pracownic skanowała przy kasie samoobsługowej wózek sklepowy wypełniony opakowaniami produktu. Poproszony o komentarz w tej sprawie kierownik sklepu odmówił wypowiedzi. Stwierdził jedynie, że nie widzi nic niewłaściwego w zachowaniu pracowników.

Klienci oburzeni z powodu zachowania sprzedawców

Zachowaniem sprzedawców byli za to oburzeni klienci. Z ich wypowiedzi wynikało, że niektórzy przyjechali do sklepu wcześnie rano tylko po wybrany proszek.

Promocja obowiązująca 10 maja br. dotyczyła wszystkich produktów chemicznych do sprzątania, zmywania i prania. Drugi, tańszy lub w tej samej cenie produkt był o 80 proc. tańszy. Oferta obowiązywała po aktywacji kuponu w aplikacji i obowiązywał na nią limit dwóch opakowań na kupon.

14.01.2025 / 12:26
StoryEditor
Żabka we współpracy z Orange otworzyła nowy autonomiczny sklep. Testuje w nim nowe systemy
Żabka Nano w Miasteczku Orange (fot. materiały prasowe)

W Miasteczku Orange, jednym z najbardziej innowacyjnych miejsc w Polsce – jak twierdzi firma, otwarto Żabkę Nano. Żabka we współpracy z Orange testuje tam nowe rozwiązania, które mają pomóc w bezobsługowym handlu.

– Żabka Nano dla mnie oznacza dużą wygodę – dostępność 24/7, brak kasjerów, kolejek i łatwość płacenia – podkreśla Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, który po raz pier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 15:33
StoryEditor
Prawie 1000 sklepów w dwa lata - 345 w ostatnim roku. Mimo spadku dynamiki otwarć, sieć Nasz Sklep jest zadowolona z ubiegłorocznych wyników
Sieć Nasz Sklep otworzyła prawie 1000 sklepów w dwa lata (fot. Nasz Sklep)

Blisko 350 nowych sklepów, rozwój narzędzi dla franczyzobiorców, inwestycje w remodelingi, rady franczyzowe, sukcesy targów handlowych oraz intensywne kampanie w social mediach – Nasz Sklep podsumowuje 2024 rok.

Polska sieć franczyzowa Nasz Sklep, będąca właścicielem takich  marek jak Delikatesy Premium, Delikatesy Premium Market Plus, Delikatesy Sezam, Nasz Sklep oraz Nasz Sklep Expre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 10:46