26.05.2023 / 11:10
StoryEditor

Krzysztof Andrzejewski, Studenac: Rośniemy szybciej niż nasza bezpośrednia konkurencja [Retail Trends 2023]

Krzysztof Andrzejewski, Studenac, na Retail Trends 2023 (Arch. WH)
Sklepy Studenac, działające w formacie ultraproximity, dostarczają produkty codziennego użytku dla klienta lokalnego, a także licznych turystów. Dzięki analizie ich potrzeb rosną szybciej niż bezpośrednia konkurencja – zdradził Krzysztof Andrzejewski, szef rady nadzorczej chorwackiej sieci Retail Trends 2023.

Sieć Studenac to 1100 sklepów w formacie ultraproximity. Zlokalizowane są na wybrzeżu Chorwacji oraz na wszystkich zamieszkanych chorwackich wyspach.

– Zaspakajamy s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 09:29
StoryEditor
Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki: import z krajów Mercosur byłby jak gaszenie pożaru benzyną [WYWIAD]
Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki (fot. archiwum)

Źle się dzieje w branży mięsnej? Takie pytanie przewija się w licznych rozmowach z ekspertami z sektora w obliczu problemów tych obecnych i potencjalnych. Adam Zdanowski, współwłaściciel ZM Wierzejki w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl opowiedział o stanie branży oraz o sytuacji Zakładów Mięsnych Wierzejki, sieci sklepów i nowych rozwiązaniach, które w nich zostały zastosowane.

Jak ocenia Pan obecną sytuację w branży? Jakie są największe wyzwania i problemy, z którymi się mierzycie?

Sytuacja wciąż pozostaje niestabilna. Największym problemem są...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 11:30
StoryEditor
Maczfit rozszerza ofertę. Wprowadza propozycję dla tych, którzy chcą zaoszczędzić
Maczfit, zakład produkcyjny (fot. Maczfit)

Maczfit poszerzył swoją ofertę dietetyczną. Klienci mogą obecnie wybierać z czterech opcji: Smart Start, Everyday, Top Sellers i Just Restaurant. Wprowadzona nowość - Smart Start - ma najniższą cenę spośród Diet z Wyborem Menu i Gotowych Diet. Firma chce w ten sposób przyciągnąć nowych klientów, którzy nie są pewni, czy chcą wydawać na catering więcej na samym początku.

Należąca do Grupy Żabka firma z branży cateringu dietetycznego chwali się, że opcja Smart Start pozwala na korzystanie z oferty w przystępnej cenie, z maksymalnie prostym wybore...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. marzec 2025 19:20