07.05.2020 / 06:41
StoryEditor

Koronawirus mocno uderzył w sprzedaż w sklepach w Polsce [EUROSTAT]

(fot. wiadomoscihandlowe.pl/zdjęcie ilustracyjne)
Eurostat podał, że w marcu sprzedaż detaliczna w Polsce spadła o 6,8 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem roku poprzedniego. Z kolei w zestawieniu z lutym spadła jeszcze wyżej, bo o 9,1 proc.

To najnowsze dane Eurostatu, które zostały skorygowane o liczbę dni roboczych. Od danych GUS-owskich różnią się tym, że obejmują również najmniejsze firmy - takie, które zatrudn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 13:45
StoryEditor
Marta Zarzeczna, Mars Wrigley Polska: Ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o połowę to 1 proc. wartości rocznej sprzedaży
Marta Zarzeczna dyrektorka ds. S&OP+, Danych, Analityki i Doskonałości Łańcucha Dostaw w Mars Wrigley w Polsce mówiła podczas debaty na ostatnim kongresie Retail Trends o optymalizowaniu łańcucha dostaw przy użyciu nowoczesnych technologii w czasach zielonej transformacji. Podkreślała, że dziś nie można już myśleć o maksymalizacji zysków w oderwaniu od ekologicznego podejścia.

Ekspertka zwróciła uwagę, że transformacja łańcucha dostaw Mars Wrigley opiera się na czterech głównych obszarach. To przede wszystkim kwestia wykorzystania surowców.

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 17:57
StoryEditor
Michał Florkiewicz, Duży Ben: Rozwój sieci sklepów jest najważniejszy. E-commerce to atrakcyjny dodatek
Michał Florkiewicz, prezes sieci Duży Ben (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W ostatnich dwóch latach podwoiliśmy liczbę placówek pod szyldem Duży Ben. Sieć ma obecnie nieco ponad 400 lokalizacji. Cały czas chcemy otwierać kolejne. Klienci wybierają te sklepy, do których mają blisko, więc nowe lokalizacje są dla nas kluczowe. E-commerce jest dla nas bardzo atrakcyjny, ale to jednak dodatek do naszego core businessu – podkreślał Michał Florkiewicz, prezes sieci Duży Ben, podczas debaty "Pogoń za konsumentem. Dokąd idą i czego szukają wszystkie formaty handlowe?" na Retail Trends 2024.

Michał Florkiewicz podkreślił, że Duży Ben Markety Alkoholowe to miejsce, w którym spotyka się sklep specjalistyczny i placówka convenience. – Generalnie, bardziej przechylamy s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:25