13.06.2024 / 12:42
StoryEditor

Koreańskie zupy instant wycofane z duńskich sklepów, bo... są zbyt ostre. W Polsce nadal są na półkach

Produkty marki Samyang wycofane ze sklepów w Danii (Shutterstock)
Poziom kapsaicyny, odpowiedzialnej za ostry, pikantny smak w zupach instant marki Samyang okazał się tak wysoki, że w Danii zdecydowano wycofać ze sklepów kilka smaków. Duński Urząd ds. Weterynarii i Żywności oznajmił w komunikacie, że konsumenci mogą być narażeni na zatrucie tymi produktami.

Duński urząd ma zastrzeżenia szczególnie do trzech produktów marki Samyang: Buldak 3 x Spicy & Hot Chicken, Buldak 2 x Spicy & Hot Chicken oraz Buldak Hot Chicken Stew. Zawa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 08:48
StoryEditor
Biedronka sprzedaje plecaki wojenne. W środku nóż, kubek i śpiwór z gwizdkiem
Plecak z wyposażeniem Biedronki (fot. Biedronka)

W nowej gazetce sieci Biedronka znalazła się oferta dla osób, które chcą być gotowe na dłuższe pozostawanie poza domem. To plecak z wyposażeniem survivalowym.

Dyskonter już po raz kolejny oferuje podobne rozwiązanie, wcześniej plecak ewakuacyjny trafił do sprzedaży w połowie zeszłego roku. Teraz sieć wraca z tym pomysłem. Na półki skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.03.2025 / 08:15
StoryEditor
Kawa first. Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa zapowiada dalszy rozwój biznesu retailowego w Polsce i mówi, że przestrzeń kawiarniana to dla sieci priorytet
Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa zapowiada dalszy rozwój sieci w Polsce (fot. materiały prasowe)

Liczba lokali Tchibo działających w Polsce niedawno przekroczyła 50. Paweł Sitarski, dyrektor sklepów w Tchibo Warszawa mówi, że nasz rynek ma dla firmy ogromny potencjał wzrostu. Zapowiada dalszą ekspansję sieci, fokus na przestrzeń kawiarnianą, a także delikatny zwrot w strategii dotyczącej lokalizacji placówek.

Na retailowy biznes Tchibo w Polsce składa się obecnie 51 placówek – 43 z nich to sklepy regularne, a 8 to outlety. – Miniony rok był dla nas czasem intensywnej ekspansji i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 12:10