13.03.2024 / 12:03
StoryEditor

Kolejne skargi do UOKiK-u na Lidla i Biedronkę. Rywalizacja dyskontów daje się we znaki innym firmom

Na zdj. działające po sąsiedzku sklepy sieci Lidl i Biedronka (fot. Anelovski/Shutterstock)
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl ujawniliśmy wczoraj, że do UOKiK wpłynęła skarga na Biedronkę i Lidla od polskich przedsiębiorców z grupy MerCo. Dziś "Dziennik Gazeta Prawna" donosi o kolejnych zgłoszeniach, jakie trafiły do urzędu antymonopolowego w związku z wojną cenową dyskontowych sieci.

Według "DGP" do UOKiK trafiły trzy pisma od związków zrzeszających przedsiębiorców i producentów. W skargach zwrócono uwagę na wojnę cenową dyskonterów, która miałaby - zdaniem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 14:22
StoryEditor
Agnieszka Koc na Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o tym jak system kaucyjny zmieni handel
Od lewej: Paweł Sosnowski (Interzero), Krzysztof Hornicki (Zwrotka), Agnieszka Koc (Jeronimo Martins Polska) (fot. Wiadomości Handlowe)

Agnieszka Koc, dyrektor ds. ochrony środowiska i zrównoważonego rozwoju w Jerónimo Martins Polska, będzie gościem tegorocznego kongresu Retail Trends 2025. Z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży FMCG, podzieli się swoją wiedzą na temat ekologii i przyszłości handlu detalicznego w kontekście wdrażania systemu kaucyjnego.

Agnieszka Koc od lat zajmuje się tematami związanymi z ochroną środowiska, śladem węglowym, eko-projektowaniem i gospodarką obiegu zamkniętego. W Jerónimo Martins odpowiada za r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 17:33
StoryEditor
Koniec z super promocjami alkoholu w dyskontach. Rząd chce wprowadzić zmiany w sprzedaży piwa, wódki i wina
Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakłada włączenie piwa do ogólnego zakazu promocji napojów alkoholowych (fot. Ermak Oksana/Shutterstock)

„Kup 8 piw, a 4 dostaniesz w gratisie” - resort zdrowia zamierza zabronić sieciom handlowym posługiwania się tego typu hasłami. Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi zakłada włączenie piwa do ogólnego zakazu promocji napojów alkoholowych.

Projekt nowelizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości, przygotowany przez resort zdrowia, został właśnie przekazany do konsultacji. Przynosi on kilka rewolucyjnych zmian. 

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. marzec 2025 11:22