24.09.2024 / 17:43
StoryEditor

Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych

Klienci Orlenu wsparli powodzian. Zebrano ponad cztery mln złotych (fot. Shutterstock)

Akcja pomocy dla poszkodowanych w wyniku powodzi, zorganizowana przez Orlen w miniony weekend, zakończyła się ogromnym sukcesem. Klienci stacji w całej Polsce, kupując kawę lub herbatę, przyczynili się do zebrania ponad 4,1 mln zł. Cała kwota zostanie przeznaczona na wsparcie osób, które ucierpiały na skutek powodzi w południowej części kraju. To jeden z najlepszych wyników sprzedażowych koncernu w ostatnich latach – informuje Orlen.

Jak podaje Orlen, akcja odbyła się w dniach 21-22 września i spotkała się z szerokim odzewem wśród klientów. Kupując gorące napoje, mogli oni jednocześnie wesprzeć ofiary powodz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 11:13
StoryEditor
Tjæpt następcą Netto Express. Właściciel dyskontowej sieci testuje nowy koncept sklepu spożywczego!
Wizualizacja sklepu Tjæpt od Salling Group, właściciela m.in. dyskontów Netto (fot. mat. prasowe)

Salling Group kończy testy konceptu Netto Express, będącego "wygodnym" dyskontem, wyciąga wnioski i rusza z nowym pilotażem. Pierwsza placówka pod szyldem Tjæpt ruszy już w kwietniu. Czym się będzie wyróżniać?

Testy sklepu Netto Express ruszyły pod koniec 2023 r. w Østerbro (dzielnica Kopenhagi). Placówka ta działała w pobliżu "zwykłego" sklepu Netto, różniła się jednak od niego innym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 16:27
StoryEditor
Znane centrum handlowe z nowoczesnym systemem nawigacji. Ma pomóc niewidomym
Sadyba Best Mall (fot. Wiadomoscikosmetyczne.pl)

Sadyba Best Mall wdrożyło system nawigacji NaviWay, przeznaczony dla osób niewidomych i niedowidzących. Dzięki specjalnym naklejkom z kodami NaviWay rozmieszczonym w całym centrum oraz aplikacji mobilnej klienci z dysfunkcją wzroku mogą swobodniej poruszać się po galerii oraz korzystać z jej oferty samodzielnie.

System NaviWay to polskie rozwiązanie technologiczne, które określa kierunek i odległości, z dokładnością do kilku centymetrów. System przekazuje wskazówki nawigacyjne, a jednoc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 10:19