31.10.2024 / 08:17
StoryEditor

Klienci Lidla obejrzą Gwiezdne Wojny i Avengersów. Dyskonter nawiązał partnerstwo z platformą Disney+

Po zakupach w Lidlu będzie można wygodnie usiąść w fotelu i oglądać Baby Yodę - nawet bezpłatnie (fot. Disney)

Lidl poinformował o rozpoczęciu współpracy z The Walt Disney Company. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus uzyskają dostęp do platformy streamingowej Disney+ - początkowo w jednym kraju, ale kto wie, czy z czasem lista nie zostanie rozszerzona.

Lidl zdradza, że jego klienci w Niemczech, którzy robią regularne zakupy w placówkach sieci, będą mogli korzystać ze standardowej opcji subskrypcji Disney+ (pakiet z reklamami). W zależności od tego, ile pieniędzy klienci wydadzą w sklepach Lidla (konkretnych kwot jeszcze nie podano), usługa streamingowa będzie dla nich dostępna albo bezpłatnie, albo po obniżonej cenie.

Z nietypowej oferty będzie można skorzystać wyłącznie w aplikacji Lidl Plus, w sekcji "Discount Collector Plus". Możliwość użytkowania Disney+ na preferencyjnych warunkach zostanie udostępniona klientom Lidla 4 listopada 2024 r.

Nowy pomysł na lojalizację klientów

- Dzięki współpracy z Disney+ i nowej ekskluzywnej ofercie, jeszcze bardziej zwiększamy korzyści dla klientów korzystających z naszej aplikacji Lidl Plus i oferujemy specjalną wartość dodaną, wykraczającą poza zwykłe zakupy - mówi Jan Boch, zastępca CEO spółki Lidl Dienstleistung GmbH & Co. KG. - Dzięki Disney+ rozszerzamy naszą ofertę cyfrową o ekscytującą rozrywkę dla całej rodziny".

Z kolei Eun-Kyung Park, wiceprezeska i dyrektorka krajowa w Walt Disney Company stwierdziła, że "W tej chwili w marketingu prawdopodobnie nie ma bardziej ekscytującej współpracy niż partnerstwo Disney+ i Lidla. To ważny krok w kierunku połączenia mediów detalicznych (retail mediów), CTV i sprzedaży bezpośrednio do konsumenta (DTC)".

- Jesteśmy dumni, że możemy wspólnie i wyłącznie z Lidlem wykonać pierwszy krok w tę obiecującą przyszłość. Tutaj najlepsze rozrywka spotyka się z najwyższą jakością handlu detalicznego i oferuje użytkownikom na rynku niemieckim bezprecedensową wartość dodaną. Ponadto partnerstwo z Lidlem obejmuje również pionierską współpracę w obszarze sprzedaży reklam - dodaje Eun-Kyung Park.

Lidl zapowiada, że jego nowe partnerstwo będzie niebawem mocno promowane w telewizji, radiu, prasie oraz mediach cyfrowych.

Lidl z nietypowymi partnerstwami również w Polsce

Przypomnijmy, że w Polsce w październiku Lidl wystartował z programem Benefit Plus w swojej aplikacji Lidl Plus. Dyskonter nagradza lojalnych klientów zniżkami, rabatami i innymi ofertami od zewnętrznych podmiotów. Sieć nawiązała na tym polu współpracę z takimi podmiotami, jak Shell, Cinema City, Suntago, Nationale Nederlanden i Onet.

Jak zauważa "European Supermarket Magazine", wcześniej w tym roku ogłoszone zostało partnerstwo Carrefoura z Netflixem we Francji. Klienci sieci hiper- i supermarketów z regionów Rouen i Bordeaux mogą korzystać ze specjalnego programu subskrypcji.

14.02.2025 / 10:46
StoryEditor
Prognozy Stora Enso na 2025 rok: ceny drewna mają pozostać na wysokim poziomie
W 2024 roku Stora Enso osiągnęła przychody w wysokości 9,049 mld euro, co oznacza spadek o 4 proc. w porównaniu do roku poprzedniego (fot. Stora Enso)

Stora Enso poinformowała o wynikach za 4. kwartał oraz za cały rok 2024. Pomimo trudnych warunków rynkowych, firma osiągnęła poprawę rezultatów finansowych w 2024 r. Czy uda jej się powtórzyć ten wynik w bieżącym roku?

Stora Enso oczekuje, że popyt w 2025 roku znajdzie się pod wpływem niepewności makroekonomicznej oraz geopolitycznej. Ceny drewna mają pozostać na wysokim poziomie. Firma będzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.02.2025 / 11:13
StoryEditor
Mapa diet pudełkowych: są spore zmiany. Rośnie ich rola w mniejszych miastach
Tzw. “standard”, bez wykluczanych produktów, był w 2024 roku najpopularniejszym rodzajem diety pudełkowej w każdym województwie (fot. Shutterstock)

Najwięcej w woj. podkarpackim, a najmniej w mazowieckim - Polacy najczęściej zamawiają pudełka z dietą standardową. W ostatnich latach widoczny jest wzrost udziału diet specjalistycznych, takich jak niski indeks glikemiczny, bezglutenowe, sportowe czy keto, co widać nawet w mniejszych miejscowościach.

Goodspeed, lider logistyki w temperaturze kontrolowanej dla cateringów dietetycznych, dostarczył w 2024 roku łącznie około 25 mln zamawianych posiłków. Z raportu grupy „Mapa die...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 09:36