16.09.2024 / 12:36
StoryEditor

Kaufland powołał sztab kryzysowy. Sieć organizuje zbiórkę na pomoc powodzianom

Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

Sieć handlowa Kaufland zachowuje czujność i organizuje pomoc, która ma dwa cele. Pierwszym z nich jest utrzymanie otwartych sklepów, a drugim – zbiórka produktów, które zostaną dostarczone powodzianom.

"Powołany w naszej centrali sztab kryzysowy w trybie ciągłym monitoruje sytuację zagrożonych zalaniem placówek i jest w stałym kontakcie ze służbami oraz naszymi pracownikami pomagającymi na miejscu zabezpieczyć budynki i mienie" - czytamy w komunikacie detalisty w serwisie LinkedIn.

Pracownicy sklepów pomagają zabezpieczać budynki

Na miejscu pracownicy sklepów sieci wspierają służby, pomagając zabezpieczyć budynki i mienie. Jak informuje sieć handlowa, dzięki ich zaangażowaniu mimo trudnej sytuacji, markety Kaufland pozostają otwarte.

Kaufland zamierza wesprzeć pracowników, powodzian i służby udzielające im pomocy. Jak tłumaczy: "Dzięki ich ogromnemu zaangażowaniu dzisiaj od rana wszystkie nasze placówki pozostają otwarte".

Operator supermarketów nawiąże kontakt z lokalnymi sztabami zarządzania kryzysowego w Prudniku, Kamiennej Górze i Nysie, aby ustalić zakres i miejsca dalszej pomocy. Wsparcie ma dotrzeć do m.in. do najbardziej dotkniętych powodzią miast w województwach dolnośląskim i opolskim.

Rusza zbiórka produktów dla powodzian

Dodatkowo we wszystkich sklepach w poniedziałek, 16 września 2024 roku rozpoczęła się zbiórka darów dla poszkodowanych podczas powodzi. Produkty z długimi datami ważności, np. makarony, kasze, konserwy, klienci mogą zostawić w specjalnie przeznaczonych do tego oznaczonych koszach ustawionych na terenie marketów.

Sieć handlowa zamierza również zaangażować w pomoc swoich dostawców. "Kontaktujemy się też z naszymi dostawcami w celu zorganizowania doraźnej pomocy na terenach dotkniętych skutkami największej powodzi" – podaje Kaufland.

04.04.2025 / 14:29
StoryEditor
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, E.Leclerc Polska: Dzięki aplikacjom gazetki przeżywają renesans [RETAIL TRENDS]
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Patrycja Sienkiewicz-Nowak z E.Leclerc Polska ujawniła na kongresie Retail Trends profity dla sieci z aplikacji dla klientów. A tych jest całkiem sporo - zarówno dla konsumentów, jak i dla samej sieci.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska, wzięła udział w debacie pt. “Strategie asortymentowe. Konsumenci i technologie kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 13:42
StoryEditor
Wojciech Grohn, Lidl: Cena wpływa na wszystko. Jakimi narzędziami Lidl walczy z Biedronką czy Dino o portfel klienta? [RETAIL TRENDS]
Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów, Lidl Polska, był gościem Retail Trends 2025 (fot. Przemyslaw Blechman)

Polski klient jest dość nielojalny i bardzo zwraca uwagę na cenę, a ta potrafi zmienić percepcję klienta związaną z każdym aspektem zakupowym. Jakimi argumentami operuje tu Lidl?

Wojciech Grohn, członek zarządu ds. zakupów, Lidl Polska, był uczestnikiem fireside chatu zatytułowanego “ Lekcja tworzenia wartości”, który odbył się podczas kongresu Retail Tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 20:03