04.07.2024 / 18:13
StoryEditor

Kaufland chce być "love brandem". Sieć rusza z dużą kampanią nawiązującą do lat 90.

Kadr ze spotu Kauflandu nawiązującego do lat 90. (źródło: Kaufland/YouTube)
W czwartek sieć marketów Kaufland wystartowała z nową kampanią pod hasłem "Smak nostalgii w Kauflandzie". Klimatyczne spoty i inne materiały reklamowe, jakie zostały zaplanowane w ramach kampanii 360 stopni, nawiązywać będą do lat 90. minionego wieku.

"Odwołując się do pozytywnych emocji i skojarzeń, jakie budzi epoka  sprzed trzech dekad, Kaufland chce przyciągnąć różne pokolenia, przypominając klasyki i ówczesne trendy, któ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 11:12
StoryEditor
Nadchodzą te “tańsze święta. Niestety, nie dlatego, że ceny w sklepach są niższe
Polacy obchodzą Wielkanoc skromniej niż Boże Narodzenie (fot. Listonic)

Polacy obchodzą Wielkanoc skromniej niż Boże Narodzenie. Przed świętami wielkanocnymi planujemy zakup o 10 proc. mniejszej liczby produktów, a średnia wartość paragonów była niższa nawet o 15 proc. w porównaniu do grudnia.

Aplikacja do planowania zakupów Listonic przeanalizowała liczbę popularnych produktów na listach zakupów Polaków przed Wielkanocą oraz przed Bożym Narodzeniem 2024 roku. W ten s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 11:14
StoryEditor
"Tajemnicze wózki" powracają w Auchan. Po raz pierwszy pojawią się tematyczne boksy
4 kwietnia br. we wszystkich hipermarketach sieci Auchan na klientów czekały będą wypełnione produktami tematyczne tajemnicze koszyki oraz po raz pierwszy także tematyczne tajemnicze boksy (fot. Robson90/Shutterstock)

Auchan Polska już po raz piąty rusza z cieszącą się dużym zainteresowaniem klientów akcją Tajemniczy Wózek - tym razem w nowej, rozszerzonej formule.

W najbliższy piątek, 4 kwietnia br. we wszystkich hipermarketach sieci na klientów czekały będą wypełnione produktami tematyczne tajemnicze koszyki oraz po raz pierwszy także te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 14:47