03.05.2024 / 12:23
StoryEditor

Kary za shrinkflację. Nie tylko rząd Francji podejmuje walkę z tymi praktykami

Supermarket w Busan w Korei Południowej (Shutterstock)
Producenci i dostawcy żywności w Korei Południowej będą zobowiązani do informowania kupujących, jeśli zmniejszą opakowania swoich produktów. W przypadku braku odpowiedniej adnotacji przedsiębiorców czeka kara w wysokości do 10 mln wonów (ok. 30 tys. zł).

O przewidywanych karach za oferowanie mniejszych opakowań za tę samą cenę poinformował w piątek, 3 maja br., południowokoreański urząd antymonopolowy. Nowe przepisy zatwierd...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 11:12
StoryEditor
Wakacje na Ibizie? W Paczkomacie odbierzesz zapomniane kąpielówki
InPost - otwierając pierwszy Paczkomat na Ibizie - rozszerzył swoją obecność na Balearach (fot. InPost)

Grupa InPost zrobiła kolejny krok w swojej strategii ekspansji w Hiszpanii – uruchomiła pierwszy Paczkomat na Ibizie i tym samym rozszerzyła swoją obecność na Balearach, gdzie obecnie działają już 193 punkty PUDO i 39 maszyn Paczkomat.

W całej Hiszpanii, na koniec 2024 roku, działało ponad 2 tysiące urządzeń Paczkomat i blisko 10 tysięcy punktów PUDO.

– Naszym celem jest stały rozwój Grupy InPost w Eu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 12:37
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, Maspex: Inwestujemy w trudnych czasach, gdy wróci koniunktura konsumencka, będziemy gotowi
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex (arch. wiadomoscihandlowe.pl)

Podczas debaty ‘Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG — scenariusze i wyzwania‘, Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, odnosił się do sytuacji gospodarczej i geopolitycznej, ujawniał też strategię rozwoju firmy na najbliższe lata.

Krzysztof Pawiński, Maspex, skomentował podczas debaty ‘Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG — scenariusze i wyzwania‘, poczynania konfrontacyjne pre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 12:06