29.10.2024 / 18:29
StoryEditor

E-sklep Red is Bad zamknięty, a jego twórca zostanie wkrótce deportowany z Dominikany do Polski. Jest decyzja!

Bluza marki Red is Bad

Sklep Red is Bad zawiesił działalność. Teraz zapadła już decyzja o deportacji biznesmena Pawła Szopy, twórcy e-sklepu z Dominikany, co we wtorek potwierdziła rzeczniczka Prokuratury Generalnej. Szopa był poszukiwany w związku z nieprawidłowościami w Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych.

Sklep Red is Bad zawiesił działalność. Firma podała jako powód wypowiedzenie rachunku bankowego oraz problem z założeniem nowego konta. „Informujemy, iż w związku z wypowiedzen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.03.2025 / 13:41
StoryEditor
Carrefour wdraża kody 2D w marce własnej. Kiedy wszystkie kasy będą w stanie je odczytać?
Sklep Carrefour Express (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)

Polski oddział sieci Carrefour podpisał z firmą GS1 list intencyjny, w którym zobowiązał się do wdrożenia kodów 2D na produktach private label. Detalista zamierza w najbliższych miesiącach wprowadzić pierwsze produkty marki własnej wykorzystujące nowe kody, a także obiecuje, że przystosuje wszystkie swoje kasy do odczytywania kodów 2D do końca 2027 r.

Czym jest technologia kodów 2D? Otóż daje ona nowe możliwości zarówno w zakresie optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw, jak i zapewnienia klientom łatwego dostępu do rzete...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 12:20
StoryEditor
"Rosnąca konkurencja, malejąca liczba klientów, słabnąca siła nabywcza". Tak według Retail Institute wyglądał rynek centrów handlowych w 2024 r.
Jak wyglądał rynek centrów handlowych w 2024? (fot. Shutterstock)

Centra handlowe monitorowane przez Retail Institute odnotowały w 2024 r. jednoprocentowy spadek odwiedzalności w porównaniu z rokiem poprzednim. Jednak analiza L4L wypada nieco lepiej. Jak wyglądały obroty najemców w poprzednim roku?

Jak zauważają twórcy raportu, polska gospodarka stopniowo wychodziła ze spowolnienia, a konsumpcja prywatna nadal była głównym motorem wzrostu PKB. Inflacja, choć niższa niż w 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 18:10