14.11.2024 / 14:38
StoryEditor

Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół

Sieć Delikatesy Centrum (fot. mat. pras.)

Segment detaliczny Grupy Eurocash zanotował największy spadek w trzecim kwartale tego roku. Najgorzej było w przypadku sklepów własnych i partnerskich.

Sprzedaż segmentu „Hurt” Eurocashu w trzecim kwartale tego roku zmniejszyła się o 0,9 proc. do poziomu 6,13 mld zł. To „zasługa” głównie wyraźnych spadków sprzedaży formatu cash...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 17:28
StoryEditor
SPAR Polska zapowiada dynamiczny rozwój. Operator uzasadnia działania podjęte wobec jednego z multifranczyzobiorców
Sklep Eurospar w centrum handlowym Blue City (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

SPAR Polska pod nowym właścicielem i nowym zarządem realizuje strategię budowania wysokiej jakości serwisu sklepów SPAR w Polsce. Operator deklaruje, że odzyskuje wiarygodność, podnosi standardy towarowe i jakościowe sieci SPAR. Spółka przywraca rentowność i zaufanie do globalnej marki, która działa na krajowym rynku.

Jak czytamy w komunikacie prasowym sieci SPAR, operator franczyzy odzyskuje swoje lokalizacje, zapewniając standardy SPAR w każdym punkcie partnerskim.

"Z każdym z Pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 15:09
StoryEditor
1728,92 zł - takiego koszyka można pozazdrościć. Uber Eats i Carrefour podsumowują współpracę
Ponad 15 tysięcy produktów na klik – Uber Eats i Carrefour podsumowują pół roku współpracy (fot. Uber Eats)

Sześć miesięcy po starcie, współpraca Uber Eats i Carrefour okazuje się przykładem dynamicznego rozwoju usług q-commerce na polskim rynku. Tylko w tym roku liczba dostaw w ramach współpracy wzrosła 4-krotnie.

Współpraca, zainaugurowana jesienią ubiegłego roku, już po miesiącu przeszła z etapu testów do pełnoskalowej usługi, obejmującej kilkadziesiąt lokalizacji. Obecnie to ponad 120 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 19:41