22.10.2023 / 09:18
StoryEditor

Ikea i Empik otwierają sklepy tylko dla dzieci. Skąd wziął się pomysł na taki koncept?

<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
W warszawskim Koneserze ruszyły "dziecięce" sklepy Ikea i Empik. Stanowią one element projektu o nazwie Miniciti, który odwzorowuje przestrzeń miejską, by edukować dzieci, pozwalać im wcielać się w różne role zawodowe, a nawet... otrzymywać wynagrodzenie.

"W Miniciti na młodych czeka wyjątkowa, przedsiębiorcza zabawa i wiele różnych ścieżek kariery. Dzieci będą zdobywały wiedzę i kwalifikacje z różnych dziedzin, takich jak: banko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 10:23
StoryEditor
Inflacja wyższa niż prognozowana! Żywność zdrożała w ujęciu rocznym aż o 5,5 proc.

Według wstępnych danych w styczniu 2025 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 5,3 proc. w porównaniu z analogicznym miesiącem ub.r. W stosunku do poprzedniego miesiąca ceny towarów i usług wzrosły o 1,0 proc.

W piątek o godzinie 10 GUS podał wstępne dane dotyczące inflacji w Polsce w styczniu 2025 r. Ceny towarów i usług konsumpcyjnych w styczniu 2025 r. w porównaniu z analogicznym m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.02.2025 / 08:00
StoryEditor
Sławomir Leszczyński, Makro Polska: Udało nam się wyprzedzić rynek o kilka punktów procentowych. To był drugi, trudny rok z rzędu
Sławomir Leszczyński, Makro Polska (mat. prasowe)

Fragment obszernego wywiadu ze Sławomirem Leszczyńskim, członkiem zarządu i dyrektorem pionu handlowego w Makro Polska, poświęcony sytuacji na niezależnym rynku gastronomicznym. W niektórych miesiącach mieliśmy do czynienia raczej ze stagnacją niż zdrowym wzrostem – mówi menedżer.

Jak wygląda sytuacja na rynku? Jakie są kluczowe wyzwania z nią związane?

Zacznijmy od gastronomii. Rozpatrujemy ją z perspektywy oczekiwań, jakie mieliśmy na początku 2024...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 01:06