22.10.2023 / 09:18
StoryEditor

Ikea i Empik otwierają sklepy tylko dla dzieci. Skąd wziął się pomysł na taki koncept?

<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>

Miniciti w Centrum Praskim Koneser (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>Dziecięcy Empik i dziecięca Ikea - m.in. takie placówki znaleźć można w dziecięcym Miniciti w warszawskim Koneserze (fot. wiadomoscihandlowe.pl)</p>
W warszawskim Koneserze ruszyły "dziecięce" sklepy Ikea i Empik. Stanowią one element projektu o nazwie Miniciti, który odwzorowuje przestrzeń miejską, by edukować dzieci, pozwalać im wcielać się w różne role zawodowe, a nawet... otrzymywać wynagrodzenie.

"W Miniciti na młodych czeka wyjątkowa, przedsiębiorcza zabawa i wiele różnych ścieżek kariery. Dzieci będą zdobywały wiedzę i kwalifikacje z różnych dziedzin, takich jak: banko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 16:39
StoryEditor
Kupować nie za swoje. Dlaczego płatności odroczone stają się standardem w Polsce?
52 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują możliwości płatności odroczonej (fot. Shutterstock)

Odroczone płatności przestają być jedynie wygodnym udogodnieniem – dziś wpływają na decyzje zakupowe milionów konsumentów. Nowy raport PayPo rzuca światło na zmieniające się preferencje klientów i rosnące znaczenie BNPL w handlu. Dlaczego brak tej opcji może oznaczać dla sklepów realne straty?

Z najnowszego raportu PayPo "Polak na zakupach z BNPL" wynika, że 52 proc. konsumentów rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują możliwości płatności odroc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 11:17
StoryEditor
Rosyjskie rakiety uderzyły w siedzibę największej sieci handlowej w Ukrainie. Jakie są zniszczenia?
Centrala sieci ATB Market uszkodzona w wyniku rosyjskiego ataku na Dniepr (fot. Borys Markow)

Biuro główne sieci ATB Market, największego detalisty w Ukrainie, zostało poważnie uszkodzone w wyniku rosyjskiego ataku rakietami na miasto Dniepr (Dnipro) rankiem 18 kwietnia.

"Kolejny poranny atak rakietowy na miasto przeprowadzony przez kraj dewiantów i terrorystów" - napisał na Facebooku Borys Markow, członek zarządu sieci ATB Market, doda...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 01:44