18.08.2021 / 15:27
StoryEditor

Tesco zamyka kolejną część polskiego biznesu. Kończy się jedna z usług realizowanych w sklepach

Kasjerka w sklepie Tesco w Wielkiej Brytanii (Tesco)
Po e-Zakupach, programie lojalnościowym Club Card i wielu sklepach stacjonarnych Tesco, sieć wykonuje kolejny krok, który przybliża ją do opuszczenia na zawsze polskiego rynku. Tym razem Tesco podała końcową datę realizacji elektronicznych bonów, kart podarunkowych i voucherów.

W Polsce zostało już tylko 175 sklepów Tesco, a niemal co tydzień zamykane są kolejne, które przechodzą rebranding w Netto. Na mocy umowy Tesco z duńską firmą Salling Group, wła...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 15:55
StoryEditor
Konsumenci odchodzą od masowych produktów. Dostawcy i sieci handlowe muszą się dostosować do nowych warunków. Eksperci: To szansa dla lokalnych firm

Rok 2024 przyniósł wyhamowanie wzrostu sprzedaży produktów konsumenckich. Choć inflacyjne zakłócenia zaczęły ustępować, zaufanie klientów utrzymuje się na niskim poziomie, a firmy z sektora dóbr konsumenckich mierzą się z presją na odbudowę wyników.

Globalnie branża FMCG odnotowała 7,5 proc. wzrost sprzedaży r/r, co oznacza słabszy wynik niż w poprzednich latach, kiedy tempo wzrostu wyniosło odpowiednio 9,8 proc. (2022 rok)...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 12:52
StoryEditor
Erli chwali się wzrostem wartości sprzedaży o ponad 60 proc. Wiemy, w jakiej kategorii ten wzrost był największy
Na 2025 r. Erli zapowiada inwestycje m.in w dalszy rozwój aplikacji mobilnej (fot. materiały prasowe)

Polski marketplace Erli, założony i kierowany przez Adama Ciesielczyka poprawia wyniki. W 2024 r. platforma zanotowała 67-proc. wzrost wartości sprzedaży i niewiele mniejszy, bo 66-poc. wzrost liczby transakcji. Jak wyglądają plany firmy na ten rok?

W 2024 r. sprzedaż towarów na platformie Erli osięgneła wartość 1,23 mld zł. W 2023 r. wyniosła ona 740 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 67 proc. Liczba transak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 13:58