05.07.2018 / 14:15
StoryEditor

Tesco wprowadza do polskich sklepów świeże kanapki i sałatki pod marką własną

(Tesco Polska)
W czerwcu br. do sklepów sieci Tesco w Europie Centralnej, w tym w Polsce trafiły świeże kanapki, sałatki oraz pizze pod marką własną. Nowe produkty nie zawierają konserwantów, a ich odpowiednio krótki okres przydatności do spożycia jest gwarancją świeżości. Produkowane są dla brytyjskiej sieci na wyłączność są przez firmę Hilton.

Według pierwotnych założeń pierwsze produkty miały trafić do sklepów Tesco już w marcu br.  Martin Beháň, dyrektor zarządzający Tesco w Polsce wskazał w rozmowie, z portalem wia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 09:40
StoryEditor
Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025
Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska (fot. Maciek Nowaczyk)

Wiceprezes zarządu Grupy Żabka i zarazem dyrektor zarządzający spółki Żabka Polska, Adam Manikowski, będzie uczestnikiem organizowanego przez wiadomoscihandlowe.pl kongresu Retail Trends 2025. Menedżer weźmie udział m.in. w debacie "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", jaka odbędzie się w ramach bloku tematycznego Economy & Retail Forecasts.

Dr Adam Manikowski od stycznia 2021 r. kieruje obszarem, w ramach którego funkcjonuje sieć sklepów i odpowiedzialne za nią zespoły, w tym jednostki związane z działaniem sieci Ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 10:39
StoryEditor
Paczkomaty InPost są już w 20 szpitalach i debiutują w sanatoriach
Paczkomaty są już w 20 szpitalach w Polsce (fot. mat. pras.)

Grupa InPost uruchomiła maszyny Paczkomat już w 20 szpitalach, a teraz rozszerza swoją usługę także o sanatoria. Obecnie finalizowane są instalacje w czterech placówkach uzdrowiskowych – w tym w popularnych kurortach, takich jak Ciechocinek czy Jelenia Góra. Do końca 2025 roku InPost będzie mieć swoje maszyny w aż 50 szpitalach i uzdrowiskach.

Urządzenia Paczkomat w szpitalach to rozwiązanie, które zapewnia wygodną i bezpieczną przestrzeń odbierania przesyłek przez pacjentów, gdy bliscy nie są w stanie odwiedzić ich o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 00:21