12.03.2021 / 14:43
StoryEditor

Tesco w Polsce - krótka historia sukcesu i upadku brytyjskiej sieci

Hipermarket sieci Tesco w Warszawie (materiały własne)
Sprzedaż polskich aktywów sieci Netto Polska kończy 25-letnią historię Tesco w naszym kraju. To kolejny gigant - po sieciach Geant, Real, Ahold, Plus, czy Leader Price, który nie poradził sobie na bardzo konkurencyjnym polskim rynku detalicznym.

Brytyjskie Tesco rozpoczęło działalność w Polsce w listopadzie 1995 roku, przejmując sieć supermarketów Savia, które działały pod tym szyldem do 1 września 2011 roku. Tego dnia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 12:59
StoryEditor
Branża handlu detalicznego artykułami spożywczymi w 2025 r. stoi na rozdrożu [RAPORT STRATEGY&]
Postęp technologiczny, zwłaszcza w zakresie sztucznej inteligencji i automatyzacji, zmienia koncepcję konkurencyjności sieci handlowych (Shutterstock)

Sprzedawcy detaliczni muszą poruszać się w środowisku, w którym pomimo malejącej inflacji dominuje ostrożność zakupowa, a jednocześnie konsumenci oczekują zdrowej żywności, zrównoważonego rozwoju i regionalnej autentyczności. Postęp technologiczny, zwłaszcza w zakresie sztucznej inteligencji i automatyzacji, zmienia koncepcję konkurencyjności. Jednocześnie nieprzewidywalne wyzwania, takie jak ekstremalne zjawiska pogodowe i niestabilność polityczna, wymagają od organizacji zachowania wysokiej adaptacyjności i czujności.

Ten dynamiczny krajobraz stwarza nie tylko poważne wyzwania, ale także wyjątkowe możliwości dla tych, którzy chcą się dostosować i przewodzić. Od przywództwa kosztowego po trans...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 16:20
StoryEditor
Łódzkie CH Manufaktura odnotowało w 2024 r. rekordowe ponad 21 mln wizyt. Prawie 100 proc. powierzchni ma najemców

– W 2024 r. zanotowaliśmy rekordową frekwencję, bo ponad 21 milionów wizyt, co jest wynikiem wyższym o 1,5 proc. niż w 2023 roku, mieliśmy także ponad 99 proc. wynajętej powierzchni – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

W 2024 roku do grona najemców Manufaktury dołączyło 12 nowych brandów, w tym m.in. LUSH i Lindt, ale także Skechers, Savicki, Candy Pop czy kolejny salon z biżuterią Yes...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. luty 2025 07:00