24.09.2019 / 22:06
StoryEditor

Tesco coraz bliżej realizacji ambitnego celu w Polsce

Hipermarket sieci Tesco w Warszawie (materiały własne)
W Polsce, skala marnowania żywności w sklepach i centrach dystrybucji Tesco zmniejszyła się o 41 proc. na przestrzeni ostatnich dwóch lat, czyli od publikacji pierwszego raportu na ten temat. Firma jest zatem blisko osiągnięcia celu redukcji skali tego zjawiska o połowę, na długo przed granicą 2030 roku wyznaczoną w Celach Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

„Podążamy w dobrym kierunku, jednak tempo zmian jest za wolne, by do 2030 roku osiągnąć cel zmniejszenia globalnej skali marnowania żywności o połowę” – wskazuje roczny raport C...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 18:06
StoryEditor
Co hamuje dynamikę wzrostu sprzedaży detalicznej w Polsce? Analitycy mają swoją teorię
Jakub Borowski, główny ekonomista Credit Agricole Bank Polska

Zgodnie z opublikowanymi danymi GUS nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w przedsiębiorstwach zatrudniających powyżej 9 osób zmniejszyła się w grudniu do 2,7 proc. r/r wobec 3,4 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensusu rynkowego (4,4 proc.) i powyżej naszej prognozy (2,1 proc.).

Dynamika sprzedaży detalicznej liczonej w cenach stałych zmniejszyła się w grudniu do 1,9 proc. r/r wobec 3,1 proc. w listopadzie, kształtując się znacząco poniżej konsensu rynk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.01.2025 / 16:36
StoryEditor
Sephora z nową prezes. Kto pokieruje siecią w Europie i na Bliskim Wschodzie?
Catherine Spindler, nowa prezes Sephory na Europę i Bliski Wschód, przez ostatnie lata związana była zawodowo z firmą Lacoste (fot. LinkedIn)

Sieć perfumerii Sephora będzie miała nową szefową odpowiedzialną za rozwój w Europie i na Bliskim Wschodzie. Pod koniec stycznia stanowisko to obejmie Catherine Spindler, która wcześniej przez pięć lat zarządzała francuską marką odzieżową Lacoste.

27 stycznia nastąpi zmiana na stanowisku prezesa Sephory na Europę i Bliski Wschód, ale nadal pozostanie ono w rękach kobiety. Portal wiadomoscikosmetyczne.pl informuje, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 04:14