14.09.2022 / 16:45
StoryEditor

Technologiczna i asortymentowa ucieczka do przodu, to jedyny sensowny sposób dla sieci handlowych na obecny kryzys. Doskonale pokazuje to przykład sieci Kroger z USA

Auto dostawcze sieci Kroger z USA (Kroger)
Wyniki sprzedaży amerykańskiej sieci Kroger pokazują jak uważne przyglądanie się konsumentowi i przewidywanie zmian jego oczekiwaniach oraz zachowaniach zakupowych pomaga wygrać w trudnej sytuacji rynkowej i silnej presji na ceny. Firma postawiła m.in. na zmiany w asortymencie i rozwój kanału cyfrowego.

Firma Kroger, największy w Stanach Zjednoczonych operator supermarketów ma za sobą mocny kwartał zakończony 5,8 proc. wzrostem wartości sprzedaży (wyłączając paliwa) oraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.10.2024 / 11:18
StoryEditor
Liczy się Handel: Convenience, czyli bliskość, która daje przewagę [WIDEO]
Bogdan Łukasik (z lewej) i Damian Rybak (z prawej) (fot. Wiadomości Handlowe)

Kanał convenience w Polsce definiowany jest przez Żabkę. Jakie zmiany go czekają i w jaki sposób będzie zdobywał pozycję rynkową? Rozmawiali o tym goście programu Liczy się Handel.

Gośćmi odcinka byli Damian Rybak, dyrektor ds. rozwoju i wsparcia franczyzobiorców Żabka Polska oraz Bogdan Łukasik, prezes firmy Modern-Expo.

Goście rozmawiali m.in. o t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 10:49
StoryEditor
Ruch dogorywa. Czym Orlen tłumaczy decyzję o likwidacji sieci kiosków?
Orlen likdiwduje kioski Ruch-u, które kiedyś były potęgą w sprzedaży prasy, a w miatsach również bietów na komunikację (fot. Shuterstock)

Do końca roku z handlowej mapy Polski mają zniknąć wszystkie kioski Ruchu prowadzone przez Orlen. Przetrwać mogą tylko nieliczne placówki, na których samodzielne prowadzenie zdecydują się dotychczasowi ajenci. Jak doszło do śmierci sieci, która w momencie największej chwały liczyła ponad 31 tys. placówek?

"Decyzja o likwidacji sieci kiosków Ruchu jest podyktowana trwałymi negatywnymi wynikami finansowymi segmentu" – twierdzi Orlen.

Orlen przyznaje się do biznesowej poraż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:05