13.11.2017 / 12:30
StoryEditor

SPAR z nową strategią w Polsce. Firma chce mieć w 2020 r. 400 placówek

Mimo, że mamy dopiero połowę listopada SPAR Polska poinformował, że cele roczne sieci już zostały osiągnięte. Firma ma już także gotową strategię na przyszły rok, która przyspieszenie rozwoju sieci sklepów, w tym w formacie convenience oraz istotny wzrost sprzedaży.

Aktualnie w sieci funkcjonują  252 sklepy. Właśnie taką ilość działających placówek SPAR zakładał sobie pod koniec zeszłego roku. Firma podkreśla, że przynoszą również efekty dz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2024 / 12:20
StoryEditor
Handel i TSL w stagnacji, ale pracownicy będą mieli się z czego cieszyć. Jak wyglądają prognozy w kwestii zatrudnienia na 2025 rok? [RAPORT]
Handel w stagnacji, ale pracownicy będą mieli się z czego cieszyć. Jak wyglądają prognozy w kwestii zatrudnienia na 2025 rok? (fot. Shutterstock)

Rok 2025 zapowiada się dla branży handlowej i STL jako czas wyzwań. Raport Randstad pt. „Plany Pracodawców” prognozujący kwestie zatrudnienia w przyszłym roku wskazuje, że firmy handlowe stawiają czoła stagnacji, ale dla pracowników pojawiają się pozytywne wieści, szczególnie w sprawie wynagrodzeń. Co przyniesie 2025 rok?

Raport Randstadu pokazuje, że sektor handlu w 2025 roku będzie przede wszystkim mierzyć się z wyzwaniami stagnacji. Aż 51 proc. badanych firm przewiduje brak istotnych zmian w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:36
StoryEditor
Carrefour rozszerza w Polsce ofertę marki własnej w segmencie premium i nie tylko. Ta inwestycja pokazuje dużą zmianę w zachowaniach konsumentów
Carrefour Polska wprowadza nową gamę mięs segmentu premium pod marką własną, fot. Carrefour Polska

Carrefour Polska wprowadza przed Świętami Bożego Narodzenia nową gamę mięs segmentu premium. Do oferty trafiło dziewięć rodzajów mięs wolnogotowanych dostępnych w ramach marki własnej Carrefour Extra w specjalnych świątecznych opakowaniach. Nowe produkty dostępne są już we wszystkich hiper- i supermarketach sieci w Polsce.

Jak wskazuje Carrefour „Polacy coraz częściej przekonują się do zakupu dań gotowych i wstępnie przygotowanych, bo pozwalają one zaoszczędzić im czas na sporządzaniu posiłków w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 13:33