03.07.2023 / 16:11
StoryEditor

SPAR wchodzi do Izraela. SPAR Polska będzie kluczowym dostawcą produktów marki własnej dla izraelskiego projektu

Przedstawiciele Spar Polska i Shufersal w Izraelu (Spar Polska)
Międzynarodowy gigant handlu detalicznego SPAR wejdzie na izraelski rynek detaliczny dzięki porozumieniu z lokalnym operatorem Shufersal – największą siecią supermarketów w Izraelu, którą zarządza były dyrektor generalny Yeinot Bitan-Carrefour, Amit Zeev. SPAR i Shufersal uruchomią wspólnie operatora, który będzie pracować nad otwarciem sklepów SPAR w Izraelu, a także dostarczy produkty SPAR do sieci Shufersal. Zeev będzie zarządzać przedsięwzięciem jako dyrektor generalny.

Jednym z kluczowych, strategicznych założeń współpracy SPAR i Shufersal jest prawo do importu oraz sprzedaży w swoich sklepach około 10 000 indeksów pod marką własną SPAR. Shufe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 18:45
StoryEditor
Delikatna poprawa nastrojów w handlu. I detal i hurt oceniają koniunkturę bardziej optymistycznie niż miesiąc temu
Dane GUS wskazują na co prawda nieznaczną, ale jednak poprawę koniunktury w handlu detalicznym (fot. Shutterstock)

Koniunktura w gospodarce stabilizuje się - wynika z najnowszych danych GUS. Wskaźniki ogólnego klimatu koniunktury w większości sektorów są w lutym wyższe niż w styczniu. Jak wyglądają one w przypadku handlu i jak wpływają na skłonność tych branż do inwestowania?

Wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury w handlu detalicznym ukształtował się w lutym 2025 r. na poziomie minus 3,2, podczas gdy w styczniu 2025 r. był on na poziomie minus 5,9 (d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 11:34
StoryEditor
Walentynki na dowóz – sushi i kwiaty hitem 14 lutego
14 lutego to także jeden z najgorętszych dni w roku dla branży dostawczej (fot. Stuart)

Aż 71 proc. Polaków obchodzi Walentynki, a dla co trzeciego z nas to święto ma szczególne znaczenie. 14 lutego to także jeden z najgorętszych dni w roku dla branży dostawczej.

Liczba zamówień na sushi i kwiaty rośnie w europejskich domach w zawrotnym tempie, co potwierdzają m.in. dane platformy logistycznej Stuart – właśnie wtedy dostaw sushi jest 2,5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 09:48