Podsumowując, dla terenów wiejskich mamy dedykowany sklep Profi Loco, natomiast na obszarach miejskich mamy trzy banery: Profi Super (łączący convenience z popularnym proximity supermarketem), Profi City różniący się od tego pierwszego mniejszą powierzchnią oraz Profi Go, które będzie, jak mamy nadzieje, odpowiednikiem Żabki na terenie Rumunii. Ten ostatni koncept nie ma tak naprawdę na rynku rumuńskim pokrycia. Działają tutaj formaty typu shop&go, ale nie mają w swojej ofercie convenience, przypominają raczej starą wersję Żabki, której asortyment opierał się na alkoholu, napojach i słodyczach. To daje nam ogromne możliwości rozwoju w segmencie convenience.
Łącznie chcemy mieć na rynku cztery banery. Profi Go pokażemy jeszcze w tym roku, a pierwsza placówka ruszy wkrótce w Timisoarze. Sklepami pilotażowymi zawsze zostają sklepy już istniejące, ponieważ chcemy sprawdzić na ile skuteczny jest nasz format w porównaniu do poprzedniego.
Rozumiem, że tych pilotażowych sklepów będzie kilka w każdym formacie.
Tak, kilka każdego z czterech rodzajów. Chcielibyśmy uruchomić pierwsze placówki Profi Go już na początku przyszłego roku. Pierwsza zrekonstruowana zostanie ta, pod naszym biurem głównym w Timisoarze. Otwarcie 27 stycznia. Pozostałe będę przeobrażane stopniowo w ciągu pierwszych kwartałów 2021.
(…)
Kolejny fragment rozmowy z Pawłem Musiałem, prezesem Profi Rom Food już wkrótce na portalu wiadomoscihandlowe.pl