10.04.2019 / 15:10
StoryEditor

Sieć Netto otwiera kolejne sklepy w nowym koncepcie 3.0

(Netto Polska)
Sieć handlowa Netto poszerza listę swoich sklepów, które zostały zaprojektowane zgodnie z założeniami nowego konceptu 3.0. Już 11 kwietnia odbędzie się oficjalne otwarcie nowych placówek w Szczecinie i Bytomiu, w których klienci będą mieli okazję robić codzienne zakupy w nowoczesnym miejscu, kształtującym zupełnie nową jakość oferowaną przez dyskonty w Polsce. Tym samym liczba sklepów w nowym koncepcie zwiększy się z 6 do 8.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, marka Netto oddała już wcześniej lokali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2024 / 11:10
StoryEditor
Inspekcja Handlowa skontrolowała parkingi i myjnie. Posypały się kary
Inspekcja Handlowa skontrolowała parkingi i myjnie (fot. Shutterstock/zdjęcie ilustracyjne)

Podlegająca pod UOKiK Inspekcja Handlowa skontrolowała 84 parkingi i 125 myjni samochodowych prowadzonych łącznie przez 209 przedsiębiorców. Okazało się, że w niemal co czwartym przypadku nie zadbano o prawidłowe informowanie konsumentów o cenach świadczonych usług. Wśród głównych nieprawidłowości kontrolerzy wymieniają: brak cenników oraz niejednoznaczne lub nieczytelne ceny dla nadjeżdżających kierowców.

- Podstawowym prawem konsumenta jest prawo do informacji. Przedsiębiorca nie może utrudniać dostępu do cennika usług. Musi być on widoczny, niebudzący wątpliwości, jednoznaczny ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.08.2024 / 09:26
StoryEditor
Krwawy Piątek dla Dino! Mocna przecena akcji spółki w reakcji na publikację wyników sieci
Kurs akcji Dino mocno spada w piątek rano (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Akcje Dino kilkanaście minut po otwarciu piątkowej sesji na GPW tanieją o ponad 13 proc. Inwestorzy nerwowo zareagowali na publikację rozczarowujących wyników przez polską sieć handlową.

Kurs Dino broni się w okolicach 300 zł, momentami spadając o kilka złotych poniżej tego pułapu. Ostatni raz tak tanie akcje Dino Polska były jesienią 2022 r.

Dla porówn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2024 18:55