20.01.2020 / 09:24
StoryEditor

Sieć KiK weryfikuje plany rozwoju sieci w Polsce: Potencjał rynku jest znacznie większy!

Dyskont odzieżowy sieci KiK (KiK)
Pierwszy sklep marki KiK ruszył w Polsce w 2012 roku w Środzie Wielkopolskiej. W 2015 sieć liczyła już 100 placówek, a dzisiaj jest ich już ponad 320. Sieć dotarła właśnie na półmetek wcześniej zakładanych planów ekspansji i postanowiła je zweryfikować. Jak wyglądają nowe plany rozwoju? Władze sieci KiK sygnalizują, że w Polsce otworzy znacznie więcej sklepów niż początkowo zakładane 650 lokalizacji.  

Pod koniec 2019 roku można było obserwować prawdziwą kulminację otwarć – tylko w ostatnim kwartale powstało prawie 30 nowych sklepów, co przesądziło o tym, że rok 2019 okazał si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 13:33
StoryEditor
LPP Logistics robotyzuje magazyn. Jakiego wzrostu wydajności spodziewa się firma?
LPP Logistics robotyzuje magazyn. Jakiego wzrostu wydajności spodziewa się firma? (fot. materiały prasowe)

LPP Logistics zakończyła pierwszy etap robotyzacji swojego największego magazynu do obsługi e-commerce. Otwarty w lipcu obiekt 2024 roku, został wyposażony w zaawansowane technologie automatyczne oraz systemy oparte na sztucznej inteligencji. Docelowo będzie jednym z najnowocześniejszych magazynów w branży fashion w Europie. Jakie korzyści przyniesie tak zaawansowana robotyzacja magazynu?

Magazyn znajduje się w gminie Białe Błota pod Bydgoszczą, a jego powierzchnia wynosi powierzchni 100 tys. m kw. W ramach zakończonej fazy pilotażowej wdrożono flotę 555 robotów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 17:48
StoryEditor
E-handel zwiększa udziały w sprzedaży detalicznej. Ile Polacy wydają na zakupy w internecie? [DANE]
Obroty w e-handlu w 12 miesiącach minionego roku przekroczyły 86,394 mld zł (fot. Shutterstock)

Według szacunków Krajowej Izby Gospodarczej opartych o sprawozdawczość Głównego Urzędu Statystycznego, w całym 2024 roki obroty w e-handlu w całym 2024 r. przekroczyły 86 mld zł. Były więc o 6,2 proc. większe niż rok wcześniej. Zdaniem ekspertów ten trend ma wszelkie szanse się utrzymać.

Obroty w e-handlu w 12 miesiącach minionego roku wyniosły dokładnie 86,394 mld zł. Oznacza to, że rok 2024 zamknął on udziałem na poziomie 8,9 proc. w całkowitej sprzedaży detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 00:12