25.02.2019 / 11:26
StoryEditor

Sieć dyskontów Dealz ma już w Polsce prawie 20 sklepów

Na zdj. nowy sklep Dealz w poznańskim CH Avenida (fot. materiały prasowe)
Sieć Dealz właśnie otworzyła swój 17. dyskont w Polsce. Najnowszy sklep sieci ruszył w centrum handlowym Avenida w Poznaniu.

Dealz w Avenidzie zajmie powierzchnię 558 mkw. Klienci znajdą w sklepie m.in. artykuły spożywcze, kosmetyki, środki czystości, produkty dla zwierząt oraz artykuły do wyposaż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 11:36
StoryEditor
Maciej Kroenke, Strategy& Polska: Detaliści powinni więcej myśleć o zwiększaniu efektywności z każdego klienta, a nie z każdego metra [RETAIL TRENDS 2025]
Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska podczas debaty “New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany” na kongresie Retail Trends 2025 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Szukając nowych źródeł przychodów retailerzy nie mogą stracić z oczu klienta. Nie mogą też zapomnieć o tym, że tworzony przez nich ekosystem usług musi być spójny - przestrzegał Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska podczas kongresu Retail Trends 2025.

Maciej Kroenke, partner w Strategy& Polska, lider zespołu biorąc udział w debacie “New growth engine in retail. Budowanie wartości biznesu w świecie nieustającej zmiany” podczas...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.04.2025 / 20:13
StoryEditor
Tabletka kawy. Lavazza ogłasza wyniki i zapowiada produkt, który stworzy nową kategorię produktową na rynku kawowym
Antonio Baravalle, CEO Grupy Lavazza

Grupy Lavazza, jeden z najbardziej znanych producentów kawy osiągnęła w 2024 r. przychody w wysokości 3,35 mld euro, co oznacza wzrost o 9,1 proc. w porównaniu z 2023 r. EBITDA spółki była na poziomie 312 mln euro i była o 18,6 proc. wyższa niż rok wcześniej. Zysk netto Lavazzy skoczył o 20,6 proc. do 82 mln euro. Producent kawy potwierdził ambitną strategię na 2025 i zapowiedział wprowadzenie nowego produktu, który wykreuje nową kategorię.

Zarząd Grupy Lavazza zatwierdził projekt skonsolidowanego sprawozdania finansowego za 2024 rok. Dyrektor generalny Antonio Baravalle ogłosił główne wskaźniki finansowe oraz prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. kwiecień 2025 16:41