15.03.2021 / 13:33
StoryEditor

Primark otwiera sklep w Poznaniu. Sieć podała datę otwarcia placówki w Posnanii

Sklep Primark w warszawskiej Galerii Młociny (Primark)
Drugi sklep Primark w Polsce zostanie otwarty 25 marca w poznańskim centrum handlowym  Posnania. Pierwsza placówka tej sieci ruszyła w Galerii Młociny w Warszawie w ubiegłym roku. Poznański sklep sieci Primark będzie miał powierzchnię 3500 mkw. i zajmie miejsce na dwóch piętrach galerii.

Nowy sklep, który stworzył ponad 230 miejsc pracy dla lokalnej gospodarki, będzie jednym z ponad 390 sklepów Primark zlokalizowanych w 13 krajach. - Nie moglibyśmy wymarzyć sobi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 14:53
StoryEditor
PSH Lewiatan inwestuje w markę własną. Prezes Robert Rękas opowiedział nam o planach rozwoju private label [WIDEO]
Robert Rękas, prezes PSH Lewiatan (fot. mat. własne)
Obroty sieci handlowej Lewiatan na marce własnej to już około 1 mld zł. W portfolio private label tego operatora znajduje się już 560 indeksów produktowych. O rozwoju marki własnej opowiedział podczas kongresu Retail Trends 2024 Robert Rękas, prezes PSH Lewiatan.

- Marka własna jest ważna w naszym portfolio, natomiast na pewno nigdy nie będzie wypierała produktów markowych - powiedział Robert Rękas. Prezes Lewiatana podkreślił, że...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 16:43
StoryEditor
SRG International inwestuje w Polsce. Jak dystrybutor marek Reese’s i Hershey‘s ocenia potencjał naszego rynku?
SRG International planuje inwestycje w Polsce (fot. SRG International)
Holenderski dystrybutor SRG International, w którego portfolio znajdziemy takie marki jak: Reese’s, Hershey’s czy Ice Breakers, jest obecny w Polsce od wielu lat, ale od 2,5 roku firma ma własny oddział i magazyn w naszym kraju. – Inwestujemy w rozwój sprzedaży na polskim rynku, przede wszystkim wzmacniając polski zespół i rozbudowując infrastrukturę, ale także poprzez wystawy, reklamy na półkach, foldery, aktywacje sezonowe i cyfrowe promocje – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Wouter Schepers, Head of Business Development & Marketing w SRG International.

Siedziba SRG International mieści się w Holandii, a oddziały firmy znajdują się w całej Europie, w tym również w Polsce. Od 5 lat przedsiębiorstwo rośnie o ponad 20 proc. rok do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 09:53