11.03.2020 / 15:45
StoryEditor

Polska Grupa Supermarketów wprowadza nowe standardy w związku z koronawirusem

Supermarket sieci Top Market z Grupy PGS (fot. mat. pras.)
Polska Grupa Supermarketów, właściciel marek Top Market, Minuta8 i Delica, wprowadza środki profilaktyczne w swoich placówkach. To efekt rozprzestrzeniania się koronawirusa. Grupa chce dołożyć wszelkich starań, by klienci czuli się swobodnie i bezpiecznie podczas zakupów.

Nowe zalecenia higieniczne wprowadzane w sklepach Top Market są odpowiedzią na rosnącą liczbę zakażonych wirusem 2019-nCoV w naszym kraju. Władze grupy proszą swoich partnerów p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 12:03
StoryEditor
Ceny masła w Europie biją rekordy. Sezon świąteczny wpłynie na kolejne podwyżki

Konsumenci w Polsce i Europie stanęli przed obliczem rekordowych cen masła w sklepach. Zbliżający się sezon świąteczny spowoduje kolejne podwyżki na ten ważny w wielu kuchniach składnik. Kiedy i dlaczego masło stało się drogim, prawie luksusowym towarem?

Zawirowania na rynku mleka doprowadziły do historycznego wzrostu cen masła na europejskiej giełdzie EEX, gdzie cena przekroczyła 8,5 tys. euro za tonę – najwyższy poziom w hi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 11:06
StoryEditor
Zalando raportuje w trzecim kwartale znaczny wzrost wolumenu sprzedaży GMV, przychodów oraz zysków
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Platforma modowa Zalando podaje, że wolumen brutto sprzedaży towarów (GMV) w trzecim kwartale wzrasta o 7,8 proc. do 3,5 mld euro, przychody rosną o 5,0 proc. do 2,4 mld euro. Skorygowany zysk EBIT wzrasta z 23 mln euro do 93 mln euro w kwartale, co stanowi marżę 3,9 proc.

Zalando odnotowało w trzecim kwartale silny wzrost w obu wektorach wzrostu Business-to-Consumer (B2C) i Business-to-Business (B2B), napędzany rosnącym popytem konsumentów na tle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:02