19.05.2024 / 15:03
StoryEditor

Polomarket otwiera jeden z największych sklepów w swoim dorobku. To kolejny supermarket sieci w rozszerzonym koncepcie

Polomarket otwiera kolejny obiekt w nowym rozszerzonym koncepcie. Supermarketowi towarzyszą w nim dyskont Action, salonik Świat Prasy oraz apteka i piekarnio-cukiernia (fot. materiały prasowe)
Polomarket umacnia pozycję w woj. kujawsko-pomorskim. 15 maja w Bydgoszczy ruszył siódmy obiekt sieci. Reprezentuje on najnowszy koncept handlowy i inwestycyjny firmy, w którym ofertę supermarketu uzupełniają dyskont przemysłowy, piekarnio-cukiernia, salonik z prasą oraz apteka.

Nowo otwarty Polomarket zlokalizowany przy ul. Nakielskiej 50 w Bydgoszczy jest jednym z największych powierzchniowo sklepów sieci. Przestronne wnętrze umożliwia klientom wygodne zakupy i swobodne poruszanie się po szerokich alejkach. Ofertę supermarketu wyposażonego w kasy samoobsługowe uzupełnia kilka dodatkowych punktów, dzięki którym obiekt pełni rolę minicentrum handlowego.

Więcej niż supermarket

Należy do nich Pychatka, która łączy piekarnię z cukiernią i jest własnym konceptem Polomarketu, rozwijanym od 2019 r. Do tego dochodzi salon sieci Świat Prasy. W obiekcie funkcjonowały będą również dyskont sieci Action oraz apteka. Polomarket podkreśla, że atutami tej placówki są również przestronny parking oraz bliskość centrum miasta.

Od strony technicznej obiekt został zaprojektowany i wybudowany zgodnie z najwyższymi standardami oraz polityką ESG sieci. Posiada instalację fotowoltaiczną, która przez cały rok dostarcza mu zieloną energię. Zapotrzebowanie energetyczne budynku dodatkowo redukują: ledowe oświetlenie z inteligentnym systemem sterowania, nowoczesny system wentylacji z odzyskiem ciepła, energooszczędne urządzenia chłodnicze oraz pompa ciepła.

W co inwestuje Polomarket?

Siódmy obiekt sieci w Bydgoszczy jest kolejną inwestycją Polomarketu w ostatnim czasie, wpisującą się w nowy koncept handlowy i inwestycyjny grupy. Firma poza tym, że otwiera nowe sklepy, równolegle modernizuje też te już funkcjonujące oraz rozbudowuje zaplecze logistyczne.

Polomarket rozpoczął działalność w 1997 r., mając na koncie 27 sklepów. Dziś jest to już 280 placówek na terenie całej Polski. Ich obroty netto przekraczają 3 mld złotych rocznie. Sklepy sieci odwiedza miesięcznie blisko 9 mln klientów.

Poza spółkami detalicznymi prowadzącymi sklepy grupę Polomarket tworzy też spółka logistyczno-zakupowa dysponująca trzema centrami dystrybucyjnymi. Zlokalizowane są one w Giebni k. Pakości (woj. kujawsko-pomorskie), Kłobucku (woj. śląskie) oraz Swarożynie k. Tczewa (woj. pomorskie).

12.12.2024 / 18:16
StoryEditor
Za wysokie ceny w małych sklepach odpowiadają dostawcy i dyskonty? Handel małoformatowy wskazuje winnych
Za wysokie ceny w małych skelpach odpowiadają producenci, którzy często ulegają presji ze strony dyskontów - grzmi Polska Izba Handlu (fot. Shutterstock)

Ceny w małych sklepach są niekonkurencyjne i zniechęcają klientów do zakupów – przyznaje Polska Izba Handlu, zastrzegając, że nie jest to winą właścicieli tych placówek. Organizacja stoi na stanowisku, że odpowiedzialność za taki stan ponoszą producenci, którzy ulegają naciskom ze strony dyskontów i nie umieją wykorzystać potencjału handlu małoformatowego.

– Powodem problemów polskich sklepów małoformatowych są znaczące dysproporcje w podejściu wielu producentów do poszczególnych formatów sklepów, niejednokrotnie wymuszone przez p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.12.2024 / 10:54
StoryEditor
Kram Investment widzi potencjał w parkach handlowych. Chce je budować w pełni ekologiczne
Jerzy Maliszewski, prezes Kram Investment, stawia na ekologiczne parki handlowe (fot. mar.pras.)

Na polskim rynku nieruchomości komercyjnych swoją działalność rozpoczyna Kram Investment. Firma planuje innowacje w tym sektorze, między innymi poprzez budowę w pełni ekologicznych parków handlowych.

Jednak - jak ustaliliśmy - spółka rozpocznie od zaawansowanych projektów w tradycyjnej technologii. W tym celu zabezpieczyła kilkanaście lokalizacji dla swoich inwestycji, a już...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 16:28