19.05.2023 / 16:41
StoryEditor

Krzysztof Szultka, Polomarket: Klienci sklepów liczą przede wszystkim na atrakcyjne ceny i promocje

Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu, Polomarket (fot. mat. pras.)
O kwestii budowania wartości dla klienta myślimy bardzo szeroko i wielopłaszczyznowo. Każdego dnia i w każdym obszarze wpływającym na poziom satysfakcji klienta robimy wszystko, aby CX był oceniany jak najwyżej. Dotyczy to w szczególności szerokości oferty: wyboru, jej jakości, poziomu obsługi, atrakcyjności cen i promocji, a także wielu innych elementów, z którymi nasi klienci mogą mieć styczność w całym procesie zakupowym – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Sieć Polomarket z obrotem rocznym już blisko 3 mld zł netto, koncentruje się na kanale tradycyjnym i niezależnie od sytuacji makroekonomicznej to się nie zmienia. – Oczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 09:35
StoryEditor
PayPal z ogromną karą od UOKiK. "Charakter naruszeń jest bezprecedensowy"
Prezes UOKiK ukarał PayPal (fot. Benny Marty/Shutterstock)
106,7 mln zł kary wlepił prezes UOKiK firmie PayPal. Tomasz Chróstny uznał, że spółka PayPal Europe stosowała niedozwolone postanowienia w umowach. Decyzja nie jest prawomocna, przedsiębiorca ma możliwość złożenia odwołania do sądu.

PayPal to serwis, który umożliwia dokonywanie płatności online na całym świecie oraz pełni funkcję elektronicznego portfela zintegrowanego z rachunkiem bankowym. Po przepro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 18:10
StoryEditor
Rowek, którym woda odpływa z dna kubka, czyli na czym polega fenomen sieci Ikea [WIDEO]
Katarzyna Jaros-Puzio, Ikea (fot. Enewsroom)
Katarzyną Jaros-Puzio, country interior design leaderką w Ikea Retail, podczas kongresu Retail trends 2024 opowiadała o fenomenie sieci I tym, jak przyciąga do siebie klientów. Okazuje się, że detale mają ogromne znaczenie.

– Fenomen Ikea polega na tym, że jesteśmy blisko ludzi, chcemy ich poznać, dowiedzieć się czego potrzebują i jak żyją. Odwiedzamy ich nawet w domach i pytamy, z czym się borykaj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 12:29