19.05.2023 / 16:41
StoryEditor

Krzysztof Szultka, Polomarket: Klienci sklepów liczą przede wszystkim na atrakcyjne ceny i promocje

Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu, Polomarket (fot. mat. pras.)
O kwestii budowania wartości dla klienta myślimy bardzo szeroko i wielopłaszczyznowo. Każdego dnia i w każdym obszarze wpływającym na poziom satysfakcji klienta robimy wszystko, aby CX był oceniany jak najwyżej. Dotyczy to w szczególności szerokości oferty: wyboru, jej jakości, poziomu obsługi, atrakcyjności cen i promocji, a także wielu innych elementów, z którymi nasi klienci mogą mieć styczność w całym procesie zakupowym – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie.

Sieć Polomarket z obrotem rocznym już blisko 3 mld zł netto, koncentruje się na kanale tradycyjnym i niezależnie od sytuacji makroekonomicznej to się nie zmienia. – Oczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 15:28
StoryEditor
Chiny nakładają sankcje na amerykańskie produkty rolne. To odpowiedź na ruch Donalda Trumpa
Donald Trump (fot. Shutterstock)

Chiny zapowiedziały nałożenie dodatkowego cła amerykańskie towary rolne. To odpowiedź na ruch prezydenta USA Donalda Trumpa, który wprowadził dodatkowe cła na produkty chińskie.

Amerykański prezydent dopiął swego i wprowadził zapowiadane wcześniej cła na produkty z innych krajów, w tym Kanady, Meksyku i Chin.

W przypadku tych pierwszych krajów s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.02.2025 / 11:51
StoryEditor
Rodzina Ito nie przejmie Seven & I. Porażka oferty wartej 58 mld dolarów
Na zdj. sklep sieci 7-Eleven (fot. Sorbis/Shutterstock)

Rodzina założycielska japońskiego giganta handlowego Seven & I Holdings nie zdołała zabezpieczyć finansowania dla planowanego wykupu menedżerskiego (MBO) wartego 58 mld dolarów. W rezultacie akcje spółki gwałtownie spadły, a rywalizująca oferta przejęcia od kanadyjskiej Alimentation Couche-Tard zyskała nowy impe

– Pan Junro Ito i Ito-Kogyo nie przedstawili obecnie żadnej sensownej propozycji, którą Seven & I mogłaby rozważyć – poinformowała firma w oficjalnym oświadczeniu. Jednocześnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 03:06