07.09.2019 / 22:58
StoryEditor

Sieć supermarketów M&L Delikatesy ma duże problemy. Na półkach sieci brakuje towarów.

Sklep sieci M&L Delikatesy (mldelikatesy.pl/sklepy)
Lokalna sieć supermarketów M&L Delikatesy ma problemy. Półki w sklepach świecą pustkami. Problem widać szczególnie w przypadku nabiału i napojów. Na portalach społecznościowych wiele osób zauważało już niepokojący stan rzeczy.

Pracownicy jednego ze sklepów sieci w odpowiedzi na pytania o puste półki powiedzieli serwisowi wp.pl, że jak „nie ma dostaw, to nie ma towaru”. Dodali, że składali zamówienia, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:35
StoryEditor
Wielkanoc w sklepach zauważalnie droższa niż rok wcześniej. Za które produkty klienci zapłacą więcej?
Które produkty na wielkanocny stół będą kosztować w 2025 r. więcej niż w 2024? (fot. Shutterstock)

W tym roku produkty kupowane na wielkanocny stół mogą być droższe nawet dwucyfrowo względem roku 2024. Mało tego: sklepy redukują wielkość ofert, więc klient zwyczajnie będzie miał mniejszy wybór. Okazuje się, że samych promocji też zaczęło szybko ubywać.

Dlaczego Wielkanoc w roku 2025 będzie droższa od ubiegłorocznej? - Po pierwsze, rosną koszty wytworzenia i dostawy. I to podtrzymuje rosnące ceny. Po drugie, sklepy wyraźnie red...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 12:31
StoryEditor
Letnie smaki z procentami i bez. Czego poszukują konsumenci? CMR publikuje dane
CMR publikuje dane dotyczące sprzedaży alkoholu (fot. Shutterstock)

Coraz cieplejsze dni sprzyjają spotkaniom towarzyskim, imprezom, a także większej mobilności. Wszystko to nierozerwalnie wiąże się ze spożywaniem większej ilości napojów, w tym także tych zawierających procenty.. Z okazji zbliżającego się lata - pory roku, w której klienci najchętniej sięgają po produkty alkoholowe, Centrum Monitorowania Rynku przygotowało garść danych dotyczących sprzedaży w tej kategorii.

Z analiz firmy badawczej CMR wynika, że w ostatnich 12 miesiącach (tzw. MAT 01‘25, a więc okres od lutego 2024 do stycznia 2025 włącznie) dla wielu segmentów alkoholowych, takic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 07:08