14.11.2018 / 14:43
StoryEditor

Kaufland wprowadza zabawki pod marką własną - Kidland

(Kaufland Polska)
Sieć Kaufland wprowadza do polskich sklepów nową markę własną zabawek – Kidland. Produkty zostały stworzone z myślą o dzieciach w każdym wieku – od niemowląt po dzieci w wieku szkolnym. Zabawki będą dostępne w sklepach od 15 listopada aż do Świąt Bożego Narodzenia.

W marketach Kaufland znajdziemy zabawki dla dzieci w przedziałach wiekowych 0-3 lata, 3-8 lat oraz powyżej 8 roku życia. Jak zapewniają przedstawiciele sieci „najmłodszych wprow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.04.2025 / 16:03
StoryEditor
Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów przed Wielkanocą. Do której będą otwarte?
Na zdj. sklep sieci Biedronka w Warszawie, który w tym tygodniu będzie czynny do 23.30 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

By ułatwić klientom organizację świątecznych dni, sieć Biedronka wydłuża godziny otwarcia swoich sklepów w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc. Od 14 do 18 kwietnia większość placówek będzie czynnych co najmniej do godziny 23:30. na tym nie koniec niespodzianek.

Wydłużone godziny otwarcia sklepów Biedronka w tygodniu poprzedzającym Wielkanoc to odpowiedź na potrzeby klientów. Ponad 3200 placówek sieci będzie czynnych aż do godziny 23:30...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 00:31
StoryEditor
Przychody właściciela sieci Stokrotka przekroczyły 6 mld euro. Polska motorem napędzającym wyniki Grupy Maxima

Litewska Grupa Maxima, do której należą sieci sklepów Maxima na Litwie, Łotwie, Estonii, a także Stokrotka w Polsce, T Market w Bułgarii oraz e-sklep Barbora w krajach bałtyckich zwiększyła w 2024 r. skonsolidowane przychody o 4,3 proc., osiągając wynik ponad 6 mld euro.

Podobnie jak w ostatnich latach, najsilniejszy wzrost przychodów Grupa Maxima odnotowała w Polsce i Bułgarii, gdzie sieci Stokrotka i T Market rozwijały się najszybciej.

S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 23:41