22.06.2020 / 11:42
StoryEditor

Kaufland rozwija markę K-Favourites. W ofercie już ponad 100 produktów

Oferta marki K-Favourites obejmuje w Polsce m.in. francuskie salami, włoską szynkę dojrzewającą, hiszpańskie tapas, pochodzące z Francji, Włoch czy Hiszpanii sery dojrzewające, produkty czekoladowe z certyfikatem Fairtrade Cocoa czy zielone oliwki. (materiały własne)
Już ponad 100 produktów z różnych kategorii liczy asortyment marki K-Favourites, która w Polsce zadebiutowała jesienią 2019 r. Tym samym Kaufland rozszerzył portfolio marek własnych o produkty plasujące się pomiędzy segmentem premium, a economy.

Asortyment sieci Kaufland liczy w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2024 / 08:32
StoryEditor
Bolt uruchamia nową usługę. Firma zdecydowała się odpowiedzieć na potrzeby… narciarzy
W tym sezonie zimowym Bolt rozpoczyna świadczenie usługi przejazdów stworzonej z myślą o narciarzach (fot. matriały prasowe)

Firma Bolt, której kierowcy wożą ludzi, ale też trudnią się dostawami zakupów oraz posiłków z restauracji, rozszerza paletę usług. Tej zimy zaoferuje klientom specjalną kategorię przejazdów pod nazwą Bolt Ski.

Bolt Ski to usługa adresowana do narciarzy. Ma ona ułatwić im dotarcie na stok i powrót z niego. Auta kierowców, którzy będą ją realizowali mają być wyposażone tak, żeby bez pro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.12.2024 / 12:07
StoryEditor
Bricomarche i Intermarche z nowym modelem otwierania sklepów. Co się zmieniło?
Nowy sklep Bricomarché w Gogolinie

Sieć Bricomarché otworzyła nowy sklep w Gogolinie. Obiekt zlokalizowany przy ul. Krapkowickiej 160B, jest 213. punktem sprzedaży działającym pod szyldem marki w Polsce oraz 21. otwartym w 2024 roku. Uroczysta inauguracja miała miejsce w środę 4 grudnia.

Sklep w Gogolinie to pierwszy obiekt Bricomarché prowadzony przez Barbarę i Rafała Bajołków, przedsiębiorców, którzy dołączyli do Grupy w Polsce. To jednocześnie drugi supermark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2024 01:51