21.12.2018 / 16:05
StoryEditor

Kaufland planuje rozwijać ofertę marki własnej Exquisit

Produkty marki Exquisit od sieci Kaufland (Kaufland Polska)
W tym roku w okresie Świąt Bożego Narodzenia sklepy Kaufland oferują 70 produktów premium marki własnej Exquisit. W przyszłym roku firma planuje rozszerzyć ofertę o kolejne kilkadziesiąt artykułów.

Jak wskazują przedstawiciele sieci Kaufland w Polsce oferta produktów Exquisit jest „wybierana przed każdym sezonem na bazie dotychczasowych preferencji klienta, jak i w opar...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 15:06
StoryEditor
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności [ANALIZA]
Polacy stawiają na przemyślane zakupy. Tylko niewielki procent ulega impulsywności (fot. Pixabay)

Według najnowszego raportu Consumer Insights, opublikowanego przez AliExpress, 78 proc. Polaków podchodzi do zakupów w sposób strategiczny, dokładnie planując wydatki. To wynik znacznie wyższy niż średnia europejska wynosząca 69 proc. Tylko 20 proc. polskich konsumentów deklaruje, że w 2025 roku będzie kupować impulsywnie. Jakie nawyki jeszcze wyróżniają Polaków?

Jak wynika z raportu, aż 72 proc. Polaków planuje ograniczyć liczbę kupowanych produktów, stawiając na te o wyższej jakości. W Europie ten trend również zyskuje na popularno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.01.2025 / 18:46
StoryEditor
Jak sektor HoReCa ocenia sytuację w branży gastronomicznej?
Weee! specjalizuje się w żywności azjatyckiej i latynoskiej (Shutterstock)

Według danych GUS w styczniu br. wskaźnik ogólnego klimatu koniunktury dla sektora "zakwaterowania i gastronomii" kształtuje się na poziomie plus 1,0 (minus 4,9 w grudniu ub.r.). Przedsiębiorcy narzekają na rosnące koszty i brak pracowników i spodziewają się wzrostu cen.

Poprawę koniunktury odnotowuje 14,1 proc. badanych firm, a jej pogorszenie – 13,2 proc. (przed miesiącem odpowiednio 10,0 proc. i 14,8 proc.). Pozostałe przedsiębiorstwa uważa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 18:03