19.03.2020 / 10:50
StoryEditor

Kaufland otworzył swój 220. sklep w Polsce

Supermarket sieci Kaufland we Wrocławiu (Kaufland Polska)
Sieć Kaufland Polska otworzyła 19 marca w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce swój nowy sklep. To już 220. obiekt niemieckiej sieci supermarketów w Polsce.

Kaufland Polska kontynuuje dynamiczną ekspansję. W tym roku zostało otwartych już 6 marketów. Trzy z nich w największych miastach Polski: w Warszawie, Krakowie i Gdańsku to loka...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 11:54
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka stoją za sukcesem chorwackiej sieci Studenac, która szykuje się do wejścia na polską giełdę. Jak to możliwe?

Fakt, że za dużym sukcesem rynkowym chorwackiej sieci Studenac stoją polskie firmy jak Żabka, Dino, Biedronka/Jeronimo Martins Polska czy Polomarket może wydać się zaskakujący. Gdy jednak dodamy do tego zestawienia takie marki jak Konzum, Samsung, Tokić czy Deutsche Telekom, to sprawa staje się jeszcze bardziej intrygująca. Suma doświadczeń tych firm przełożyła się na fenomen Chorwackiej firmy Studenac (Studnia, Źródełko – red.), która zapowiada podbój bałkańskiego rynku detalicznego, a także debiut na warszawskiej i zagrzebskiej giełdzie.

To właśnie w takich firmach jak Biedronka, Żabka, Dino, Konzum, Polomarket, Samsung, Tokić, Deutsche Telekom, a także kilku innych swoje doświadczenie zawodowe zdobywali menad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2024 / 18:12
StoryEditor
Polacy zamierzają mocno ograniczać wydatki związane z Bożym Narodzeniem. A co chcieliby znaleźć pod choinką?

Polscy konsumenci zamierzają kupić wszystko, co potrzebne na święta, ale będą kupować możliwie najtańsze produkty. Według Barometru Providenta, wydatki związane z organizacją świąt Bożego Narodzenia wyniosą średnio 1453 zł. To o 263 zł niższa kwota niż wskazana przez respondentów podczas ubiegłorocznej edycji badania. Do prezentów podchodzimy pragmatycznie.

– Polacy ostrożnie podchodzą do planowania świątecznego budżetu i starają się nie przepłacać za produkty – podkreśla Karolina Łuczak, rzeczniczka Provident Polska...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 09:05