22.06.2020 / 09:41
StoryEditor

Jysk wykorzystał pandemię do przyspieszenia remodelingu sklepów. Koncept Jysk 3.0 w 14 kolejnych lokalizacjach

Sklep Jysk w koncepcie 3.0 (Jysk Polska)
W kwietniu handel detaliczny w Polsce praktycznie całkowicie stanął, zamknięte zostały galerie handlowe i większość sklepów, w tym także sklepy Jysk na terenie całej Polski. Kiedy większość inwestycji stanęła pod znakiem zapytania, a duże sieci handlowe w Polsce zacisnęły pasa, szukając okazji do redukcji kosztów, duńska sieć sklepów zdecydowała się poświęcić martwy okres w handlu na całkowitą odmianę 14 swoich sklepów.

Sklepy Jysk w 14 miastach w Polsce przeszły kompleksowe zmiany, począwszy od wymiany podłóg, fasad budynków przez zmianę oświetlenia, kolorów ścian, aż po stworzenie inspirują...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 10:16
StoryEditor
Sieć sklepów Komputronik uruchomiła aplikację mobilną
Wierzymy, że klienci docenią zarówno wygodę zakupów mobilnych, jak i dodatkowe funkcje dostosowane do ich oczekiwań – mówi Karolina Pietz-Drapińska z Komputronik

Aż 74 proc. konsumentów korzysta z dedykowanych aplikacji mobilnych, aby kupować elektronikę, a 76 proc. używa ich do sprawdzania lub porównywania cen – wynika z badania firmy Komputronik S.A. Odpowiadając na te potrzeby, polska sieć sklepów Komputronik wprowadza własną aplikację zakupową.

Komputronik zapowiada, że aplikacja zapewni użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz da dostęp do licznych okazji zakupowych i atrakcyjnych ofert.

Z rap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 08:59
StoryEditor
Dyskonty zbliżają się do progu 45 proc. udziałów w rynku. Małe sklepy systematycznie oddają pole
(fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Komunikacja niskiej ceny, marki własne i promocje to główne narzędzia, za pomocą których sieci dyskontowe zdobywają kolejne udziały w polskim rynku spożywczym. Na koniec 2023 r. miały już 43,7 proc. udziałów, a do końca 2024 r. może to być nawet ponad 45 proc. Tracą małe sklepy i hipermarkety.

Dyskonty wciąż przejmują kolejne udziały rynkowe. Według danych firma NielsenIQ, GfK, omawianych przez "Rzeczpospolitą", na koniec 2022 r. kanał dyskontowy odpowiadał za 4...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:56