20.11.2018 / 14:42
StoryEditor

Hipermarkety były inicjatorem cyfrowej rewolucji w handlu. Klienci będą ich nadal potrzebować

Hipermarket Carrefour Pro w Warszawie (materiały własne)
Choć kanał hipermarketów jest w porównaniu z innymi kanałami nowoczesnymi w zasadzie w stagnacji, a niektóre marki nawet są w impasie, to jednak wciąż są to sklepy popularne i odwiedzane przez wielu Polaków. Sieci dyskontowe jak Biedronka czy Lidl, czy ostatnio najmodniejsze sklepy convenience nie posiadają pełnej oferty produktów spożywczych. Osoby bardziej zainteresowane gotowaniem i tak bez sklepów specjalistycznych, czy dużych supermarketów i hipermarketów nie mogą się obejść, jak pokazują dane PMR zawarte w raporcie „Handel detaliczny artykułami spożywczymi w Polsce 2018. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2018-2023”.

Jak wskazuje Jarosław Frontczak, Retail Business Unit and Data Science Director w firmie badawczej PMR ciekawe jest to, że to właśnie hipermarkety najczęściej są uważane za skle...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 15:06
StoryEditor
Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex na Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie o nowej rzeczywistości w handlu FMCG
Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex (fot. materiały prasowe)

Krzysztof Pawiński, współzałożyciel, współwłaściciel i prezes zarządu Grupy Maspex, jednej z największych firm spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej, będzie prelegentem podczas kongresu Retail Trends 2025. Jako przedsiębiorca z ponad 30-letnim doświadczeniem, podzieli się swoim spojrzeniem na nową codzienność w handlu detalicznym oraz wizją przyszłości branży FMCG.

Grupa Maspex, pod kierownictwem Pawińskiego, zarządza 18 zakładami produkcyjnymi w Polsce, Czechach, na Węgrzech, w Rumunii i Bułgarii. W portfolio firmy znajduje się ponad 70 m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 11:14
StoryEditor
Unilever poprawił wyniki. Wydzielenie lodów ze spółki ma się zakończyć do końca 2025 r.
Top marki firmy Unilever wciąż notują wzrosty sprzedaży

4,2 proc. to podstawowy wzrost sprzedaży, a 2,9 proc. to wzrost wolumentu - firma Unilever podała wyniki za 2024 r. Ujawniła też, na jakim etapie jest wydzielenie dywizji lodowej.

Oto garść najważniejszych danych. Podstawowy wzrost sprzedaży wyniósł 4,2 proc., na co wpłynął wzrost wolumenu o 2,9 proc. Obrót również poszedł w górę - o 1,9 proc. do 60,8 mil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:03