22.11.2018 / 10:43
StoryEditor

Grupa Mol inwestuje w biznes pozapaliwowy i usługi na stacjach paliw

Stacja Slovnaft (MOL)
Grupa Mol oczekuje się, że produkty i usługi konsumenckie wygenerują do 2023 r. EBITDA powyżej 500 mln dolarów - ogłosiła firma aktualizując swoje średnioterminowe cele strategiczne. Węgierski koncern paliwowy zapowiada szybki rozwój sprzedaży pozapaliwowej na stacjach, a także usług związanych m.in. z rozwojem usług w obszarze car sharing, czyli wynajmu aut na godziny.

Bence Biró, szef działu handlu detalicznego Grupy Mol zapowiedział, że firma Mol podwoi do 2021 roku liczbę punktów gastronomiczno-kawiarniach Fresh Corner na swoich stacjach. O...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 15:20
StoryEditor
Właściciel Biedronki dostał zgodę od urzędu. Stworzy sieć 1500 sklepów
Kolumbijska sieć Ara przejmuje właśnie 75 sklepów lokalnej sieci Colsubsidio (fot. archiwum)

Jerónimo Martins rośnie w Ameryce Łacińskiej. Grupa celuje w 1500 sklepów i jest na dobrej drodze, aby już niedługo spełnić ten plan. Urząd antymonopolowy w Kolumbii właśnie zatwierdził umowę, która pozwala na przejęcie 75 placówek lokalnej sieci.

Sieć kolumbijskich supermarketów z Ara, należąca do portugalskiej grupy Jerónimo Martins, planuje otworzyć w tym roku 150 sklepów.  Liczba ta może znacząco wzrosnąć, gdyż f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.04.2025 / 09:00
StoryEditor
Retail media to nowa maszyna do zarabiania. Jak sklepy przekształcają przestrzeń handlową w potężne narzędzie reklamowe? [Retail Trends 2025]
Antoine Kolendowski, Country Head Poland, Footprints AI (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Sklep coraz częściej staje się także platformą reklamową, która potrafi precyzyjnie trafić z komunikatem w moment, gdy klient stoi przed półką i zastanawia się, co włożyć do koszyka. Według prezentacji przedstawionej przez Antoine‘a Kolendowskiego, Country Head Poland, Footprints AI na kongresie Retail Trends 2025, retail media dynamicznie zmieniają sposób, w jaki funkcjonuje handel detaliczny, umożliwiając nie tylko trafniejsze kampanie marketingowe, ale i generując konkretne, wymierne zyski dla sieci handlowych.

Retail media to nic innego jak reklama w miejscu, gdzie klient dokonuje zakupów — czyli tam, gdzie decyzje zakupowe zapadają naprawdę. W przeciwieństwie do klasycznych kampa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 03:13