13.01.2020 / 11:46
StoryEditor

E.Leclerc chce zaoferować klientom w Polsce 4000 produktów pod marką własną

Stacja paliw sieci E.Leclerc w Zamościu (materiały własne)
- Dzisiaj praca nad rozwojem oferty marki własnej nie ma już tego impetu, takiej siły, jak jeszcze kilka lat temu, kiedy dodawaliśmy do oferty od 200 do 250 produktów rocznie. Dzisiaj ten proces jest dużo wolniejszy i wymagający. Poza tym naszym zadaniem jest nie tylko wprowadzać nowe produkty, ale także dbać o te, które już mamy w ofercie – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Jacek Stachoń, development manager Scamark Polska, Grupa E.Leclerc Polska.

Jak wyglądają plany rozwoju marki własnej w sklepach E.Leclerc w Polsce?

Naszym długoterminowym celem w przypadku marki własnej jest gama ponad 4000 produktów, w tym 1000 to t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 10:16
StoryEditor
Donald Trump wraca do plastikowych słomek do napojów. Dlaczego nie podobają mu się papierowe?

W poniedziałek prezydent USA Donald Trump podpisał rozporządzenie wykonawcze, które odwraca federalną politykę zakupową ograniczającą stosowanie plastikowych słomek do napojów i zastępowania ich papierowymi. Trump ocenił, że papierowe słomki "nie działają" i nie są trwałe.

Zgodnie z treścią dekretu Donalda Trumpa w produkcji słomek papierowych wykorzystuje się substancje chemiczne, które mogą stwarzać ryzyko dla zdrowia ludzi, a ich produkcja jest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.02.2025 / 08:10
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Inflacja nie odpuszcza, Morele.net, TikTok, Żabka TAXI, SPAR i Specjał, Carrefour, Rafał Brzoska jak Elon Musk

Tydzień zaczął się z przytupem. Donald Tusk zaproponował nowy program gospodarczy, w którym kluczowe mają być inwestycje i deregulacja – do pracy nad uproszczeniem przepisów premier imiennie zaprosił Rafała Brzoskę z InPostu. Specjał już oficjalnie przejął franczyzę SPAR, Żabka wprowadza nowe usługi, Carrefour planue zwolnienia grupowe. Inflacja nie odpuszcza, drożeje nie tylko kawa….

1. Inflacja wyższa niż prognozowana! Żywność zdrożała w ujęciu rocznym aż o 5,5 proc.

Według wstępnych danych w styczniu 2025 r. ceny towarów i usług konsumpcyjnych wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 11:39