25.08.2020 / 14:36
StoryEditor

Dla ponad połowy Polaków Biedronka jest głównym sklepem spożywczym

W 2019 r. Polacy odwiedzili sklepy Biedronka 1,31 mld razy. Aż dla ponad połowy konsumentów Biedronka jest głównym sklepem spożywczym, a 76 proc. osób regularnie kupuje w sieci należącej do Jeronimo Martins Polska.

Właściciel sklepów Biedronka jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce. W ponad 3 tys. sklepów, centrach dystrybucyjnych i centrali firmy zatrudnionych jest ponad 70 tys. o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2024 / 17:43
StoryEditor
Patryk Powierża pożegnał się z Żabką. Gdzie trafił menedżer odpowiedzialny za rozwój Żabki Nano?
Patryk Powierża zmienił miejsce pracy. Z Żabki przeniósł się do X-kom (fot. LinkedIn)
Patryk Powierża, który przez ponad trzy lata pełnił funkcję head of growth w spółce Żabka Polska zmienił miejsce pracy. Menadżer odpowiedzialny za rozwój konceptu sklepów autonomicznych Żabka Nano będzie się teraz spełniał zawodowo w firmie, której specjalnością jest sprzedaż asortymentu z innej branży.

Z początkiem lipca br. Patryk Powierża objął stanowisko chief growth oficer w grupie X-kom. Jego misją w niej będzie, jak sam stwierdził, „wzmocnienie technologicznego DNA firmy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 11:15
StoryEditor
Dino przekroczyło granicę 2500 sklepów! Co przyniesie druga połowa roku?
W pierwszym półroczu br. sieć Dino otworzyła prawie 100 nowych sklepów (fot. Wiadomości Handlowe/Konrad Kaszuba)
Dino pochwaliło się, że w okresie od stycznia do czerwca br. uruchomiło 98 nowych sklepów. To oznacza, że na półmetku roku stan posiadania sieci przekroczył 2,5 tys. placówek. Jakie będzie tempo rozwoju Dino w kolejnych miesiącach?

Na koniec czerwca 2024 r. sieć Dino liczyła 2504 sklepy, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 2272 markety. Łączna powierzchnia sal sprzedaży marketów Dino wyniosła z kolei 98...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2024 06:13