12.09.2024 / 15:07
StoryEditor

Dino straciło urok. Czy sieć będzie w stanie mocno przyspieszyć otwarcia sklepów? Eksperci mają wątpliwości

Supermarket sieci Dino Polska (wiadomoscihandlowe.pl)

W latach 2021-2022 sieć Dino Polska otwierała ponad 340 sklepów rocznie. Zdaniem ekspertów – przynajmniej w krótszym terminie - firma nie wróci do tak dynamicznego tempa rozwoju. W dodatku uznają, że spowolnienie w budowaniu sieci sklepów to jedno z kluczowych zagrożeń dla spółki z Krotoszyna. Jak wyglądają prognozy?

Największym zagrożeniem dla Dino Polska jest obecnie ryzyko związane z innym od zakładanego rozwojem sieci sprzedaży. Oprócz poprawy na poziomie mix-u produktowego i sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2024 / 17:50
StoryEditor
Rola błonnika w diecie - dlaczego jest tak ważny i gdzie go znaleźć?

Błonnik, choć dostarcza niewielką ilość kalorii, jest niezwykle istotnym składnikiem diety, który wpływa na wiele aspektów zdrowia. Pomimo, że nie jest trawiony ani wchłaniany w przewodzie pokarmowym, jego obecność w diecie przynosi liczne korzyści. W tym artykule wyjaśnimy, dlaczego błonnik jest tak ważny dla zdrowia oraz wskażemy, gdzie można go znaleźć.

Dlaczego błonnik jest tak ważny?

Jedną z najważniejszych funkcji błonnika jest wspieranie prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego. Błonnik przyspiesza pasaż treści pok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2024 / 14:31
StoryEditor
Grupa Ambra podsumowała rok obrotowy. Jak firma radziła sobie w Polsce oraz na innych rynkach?
Robert Ogór, prezes Grupy Ambra (w środku) zapowiada dalsze inwestycje w rozwój firmy (fot, materiały prasowe)

Grupa Ambra, lider rynku wina w Polsce oraz czołowym producent, importer i dystrybutor tego trunku w Europie Środkowej i Wschodniej, osiągnęła w roku obrotowym 2023/2024 wzrost przychodów ze sprzedaży netto o 4,3 proc. do poziomu 913,8 mln zł. Ten niezbyt imponujący wynik spowodowany został przez niski poziom nastrojów konsumenckich oraz inflację. Grupa miała też jednak powody do zadowolenia.

Pomimo trudnych warunków rynkowych Grupa Ambra zanotowała wartościowy wzrost sprzedaży we wszystkich głównych kategoriach, z wyjątkiem alkoholi mocnych. Co więcej wolumen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. wrzesień 2024 01:41