27.11.2024 / 14:43
StoryEditor

Czy hiperdyskont od Auchan to prawdziwy gamechanger na rynku… hipermarketów? [KOMENTARZ EKSPERTKI]

Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)

Hipermarkety od lat borykają się z wieloma problemami, które są efektem nie tylko ostrej konkurencji i rozwoju dyskontów, ale także długoterminowych trendów rynkowych i konsumenckich. Sieci sklepów wielkopowierzchniowych usiłują na nowo wynaleźć ten format wprowadzając m.in. elementy, które kojarzą się właśnie dyskontami. Przykładem może być Carrefour, który z jednej strony ma sieć dyskontów Supeco, a z drugiej wprowadza do hipermarketów koncept Outletu, gdzie asortyment jest ograniczony i precyzyjnie dobrany, a głównym przekazem jest niska cena. Auchan uruchamiając w Polsce hipermarkety dyskontowe Atac poszedł jeszcze dalej. Warto zadać więc pytanie, czy nowy koncept to gamechanger nie tylko wśród hipermarketów, ale także na rynku FMCG?

Jak wynika z danych PMR Market Experts, ostatnim dobrym rokiem w segmencie hipermarketów był 2016 r., kiedy kanał ten zanotował dynamikę wzrostu wartości sprzedaży na poziomie o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.02.2025 / 10:26
StoryEditor
Nie ma pieniędzy na upadłość Janusza Palikota. Potrzeba 600 tys. dla syndyka
Btakuje pieniędzy na upadłość Janusza Palikota (fot. mat.pras).

Janusz Palikot zebrał 2 mln zł kaucji i wyszedł z aresztu. Na upadłość jego spółki mają się jednak zrzucić wierzyciele, czyli osoby, którym Manufaktura Piwa, Wódki i Wina obiecała zyski i nie zostawiła z niczym. Syndyk chce 600 tys. zł na pokrycie kosztów.

Wierzyciele będą się musieli prawdopodobnie złożyć na koszty postępowania upadłościowego spółki Manufaktura Piwa, Wódki i Wina (MPWiW). Syndyk złożył wniosek, by ośmiu wierzycie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.03.2025 / 10:43
StoryEditor
Polak pokieruje komunikacją Unilevera na 27 rynkach europejskich, w tym w naszym kraju
Maciej Lasoń awansował w strukturach Unilevera (fot. mat. prasowe)

Maciej Lasoń obejmuje regionalne stanowisko w firmie Unilever. W nowej roli będzie odpowiadał za komunikację korporacyjną giganta FMCG w regionie obejmującym aż 27 krajów Europy.

Maciej Lasoń do firmy Unilever dołączył w 2018 roku, wchodząc w skład zespołu zarządzającego Unilever Polska. Trzy lata później objął funkcję dyrektora ds. komunikacji korporac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. marzec 2025 22:21