06.05.2024 / 19:47
StoryEditor

Ciastka Oreo i czekolada Milka znikają z półek dużej sieci handlowej. Firma nie zgadza się na podwyżki cen, a franczyzobiorcy są wściekli

Słodycze i przekąski od koncernu Mondelez, fot. Mondelez
Koncern Mondelez wstrzymał dostawy do drugiej, co do wielkości sieci supermarketów w Niemczech. W ten sposób właściciel takich marek jak m.in.: Oreo i Milka chce zwiększyć presję na firmę REWE, z którą prowadzi obecnie negocjacje dotyczące podwyższenia cen.

Czekoladę Milka, ciastka Oreo i TUC coraz trudniej znaleźć w supermarketach sieci Rewe, która jest numerem dwa na niemieckim rynku detalicznym. Zdaniem serwisu „Retail Detail”, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.03.2025 / 13:25
StoryEditor
Wanted! Specjaliści od zakupów w sieciach handlowych wciąż poszukiwani. Wiemy, jacy kandydaci mogą wynegocjować wyższe zarobki
Jeśli kandydat na stanowisko dyrektora zakupów pracuje dla konkurencji oraz rozumie pracę w sieci handlowej o podobnej renomie, skali i etapie rozwoju, to jego szanse na wynegocjowanie wyższego wynagrodzenia rosną (fot. Shutterstock)

Od 9 do 30 tys. zł – w takim przedziale mieści się miesięczne wynagrodzenie brutto oferowane najczęściej przez sieci handlowe osobom zatrudnianym na trzech różnych stanowiskach w działach zakupów sieci handlowych. Zapytaliśmy ekspertkę z firmy Hays, kto i pod jakimi warunkami może liczyć na więcej.

Iwona Sączawa, executive manager w Hays Poland, w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl stwierdziła, że zapotrzebowanie na dyrektorów zakupów, menedżerów katego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.03.2025 / 12:24
StoryEditor
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji
Czy Poczta Polska obawia się InPostu? Rynek prasy może być kolejnym polem rywalizacji (Shutterstock)

Jak zaznacza Poczta Polska, państwowe przedsiębiorstwo pozostaje jednym z kluczowych sprzedawców prasy papierowej, oferując szeroki wybór tytułów dla czytelników o różnych zainteresowaniach. Spółka wzmacnia komunikację o swojej roli na rynku prasy niedługo po tym jak prezes InPost, Rafał Brzoska przedstawił nową funkcję paczkomatów, czyli dystrybucję prasy.

Jak tłumaczy Poczta Polska, coraz więcej osób decyduje się na zakup prasy w placówkach pocztowych, co wskazuje na stabilne zapotrzebowanie na tradycyjne media drukowane, pomimo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 02:09