22.07.2022 / 15:26
StoryEditor

Auchan i Lidl najtańszymi sieciami sklepów spożywczych, ale nawet tam widać skutki inflacji [BADANIE]

Auchan najtańszą siecią sklepów spożywczych w Polsce, według badania ASM (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Grupa podstawowych produktów spożywczych, której ceny co miesiąc bada ASM Sales Force Agency, zdrożała w czerwcu średnio o 2,36 proc. Aż o 14,41 proc. wzrosły ceny w internetowych sklepach z żywnością, a sklepami w których można było kupić najtaniej produkty wybrane przez firmę badawczą były Auchan i Lidl.

Rekordowa inflacja daje się we znaki klientom sklepów. Z Koszyku Zakupowego, badania które cyklicznie prowadzi ASM Sales Force Agency wynika, że cena wybranych produktów s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.03.2025 / 16:41
StoryEditor
Mr. DIY powiększa zaplecze logistyczne. Czy to zapowiedź przyspieszenia ekspansji malezyjskiej sieci w Polsce?
Sieć Mr. DIY powiększa zaplecze logistyczne w Polsce (fot. materiały prasowe)

Malezyjska sieć Mr. DYI zadebiutowała w Polsce w listopadzie 2024., otwierając placówkę w centrum handlowym Platan w Zabrzu. Plany ekspansji sieci na naszym rynku są ambitne, a to, firma będzie je realizować, potwierdza powiększenie przez nią zaplecza logistycznego.

Firma Mr. DIY Poland zdecydowała się na wynajęcie dodatkowych 7,1 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej w Hillwood Zgierz I (tym samym obiekt zlokalizowany w Dąbrówce Wie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.03.2025 / 10:00
StoryEditor
Szokująca "inspekcja" w Biedronce – policja musiała interweniować. Jak sieć zareagowała na nieprawidłowości?
Logo sieci Biedronka (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

W Biedronce przy ul. Polnej w Tomaszowie Mazowieckim doszło do nietypowej sytuacji. Dwóch mężczyzn postanowiło przeprowadzić własną "inspekcję" sklepowych półek. Ich odkrycie zszokowało – znaleźli aż 366 produktów, których termin przydatności do spożycia minął.

– Łącznie 366 produktów, które winny być już dawno zutylizowane, okazuje się, że Biedronka "wciska" nieświadomym klientom – relacjonowali mężczyźni, których działania opisał lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. marzec 2025 13:59