02.12.2024 / 12:50
StoryEditor

Auchan i Intermarche wstrząsną rynkiem retail mediów. Sieci zawarły nowy sojusz w obszarze pozyskania i wykorzystania danych klientów

Grupa Mulliez, właściciel sieci Auchan i Grupa Muszkieterów, do której należą supermarkety Intermarche ogłosiły strategiczny sojusz w obszarze komunikacji i wykorzystania danych konsumentów. Muszkieterowie dołączyli do projektu Valiuz, w którym uczestniczą już m.in. Auchan, Leroy Merlin, Boulanger, Decathlon czy Electro Depot. Jakie plany mają obie sieci handlowe?

Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu firmy Auchan, Casino oraz Grupa Muszkieterów połączyły siły w ramach projektu Aura Retail, czyli wspólnej grupy zakupowej, która ma ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.04.2025 / 13:55
StoryEditor
Rynek e-grocery w Polsce przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności
Market Świeżości DPD ma już ponad 70 partnerów (fot. Shutterstock)

Rynek e-grocery w Polsce nie zwalnia tempa i przyciąga coraz więcej klientów oraz producentów żywności. Rosnąca liczba partnerów, inwestycje w logistykę oraz zmieniające się nawyki zakupowe Polaków nadają ton jednej z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi e-commerce. Co stoi za sukcesem platform takich jak Market Świeżości DPD?

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze przez internet były domeną niewielkiej grupy konsumentów. Obecnie, za sprawą zmieniających się preferencji zakupowych, wygody oraz jakości o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 09:32
StoryEditor
Transformacja cyfrowa jest nieuniknioną przyszłością handlu. Jakie wyzwania czekają detalistów?
Rynek retail przeszedł już kilka rewolucji cyfrowych. Teraz przyszedł czas na kolejną (fot. Ineo Group)

Aż 53 proc. klientów przykłada dużą wagę do zrównoważonego rozwoju firm handlowych, z kolei 71 proc. deklaruje, że zaufałoby sztucznej inteligencji podczas wyboru produktu. Dla detalistów oznacza to konieczność przeprowadzenia transformacji cyfrowej i dostosowania działalności do nowych oczekiwań konsumentów.

Rynek retail przeszedł już kilka rewolucji cyfrowych. Jednym z momentów zmieniających sposób funkcjonowania handlu detalicznego było pojawienie się sklepów internetowych. W pewn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. kwiecień 2025 22:41