23.08.2019 / 13:07
StoryEditor

Aldi chce mocno rozwijać ofertę produktów Fairtrade i bio

Dział z warzywami i owocami w dyskoncie sieci Aldi w Polsce (Aldi Nord)
W 2018 r. sieć Aldi miała w asortymencie, ana wszystkich rynkach na których działa 90 produktów z certyfikatem Fairtrade, co daje 23-procentowy wzrost w stosunku do poprzedniego roku, gdy było ich 73. Jeszcze dynamiczniej rosła liczba produktów z asortymentu bio.

Największą liczbę produktów z certyfikatem Fairtrade – 42 - oferowały sklepy sieci Aldi w Niemczech, ich liczba wzrosła z 30 w 2018 r. Na kolejnych miejscach pod względem liczby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 11:17
StoryEditor
Złoto Europy na celowniku oszustów. Dlaczego oliwa staje się łupem złodziei i przedmiotem fałszerstw?
Dlaczego oliwa staje się łupem złodziei i przedmiotem fałszerstw?(fot. Shutterstock)

Rosnące ceny oliwy z oliwek budzą nie tylko niepokój konsumentów, ale i poważne problemy dla branży handlu detalicznego. Coraz częściej sklepy stają się celem złodziei, a na rynek trafiają podróbki trudne do odróżnienia od oryginałów. Jakie działania mogą zahamować tę niebezpieczną tendencję?

Jak twierdzą eksperci Checkpoint Systems, za gwałtowny wzrost cen oliwy z oliwek w 2024 roku odpowiada szereg czynników klimatycznych i ekonomicznych. Według danych GUS produkt ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.04.2025 / 13:04
StoryEditor
Lidl porównuje ceny z Biedronką na Słowacji. Twierdzi, że jest wyraźnie tańszy
Sklep Biedronki na Słowacji (fot. Katarzyna Pierzchała, Wiadomości Handlowe)

Porównywanie cen między Lidlem a Biedronką przeniosło się za granicę. Niemiecka sieć pokazała koszyki zakupowe z dwóch sklepów i podkreśla, że jest o jedną czwartą tańsza. Biedronka odpowiada, że w jej przypadku ceny są niskie wszędzie, a nie w wybranych lokalizacjach.

O sprawie pisze portal aktuality.sk., który podkreśla, że wejście Biedronki na tamtejszy rynek mocno nim wstrząsnęło, bo pojawił się nowy, silny i konkurencyjny dla reszty gracz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 11:17